آموزش ارتباط مناسب با مشتری

4.25 از 5 (4 نظر)

آموزش ارتباط مناسب با مشتری احتمالی جدید

 

مشتری-Customer

نحوه برقراری یک ارتباط خوب و پایدار با مشتریان هنر است و استفاده از آن برای پیشبرد اهداف مجموعه یک علم محصوب شده وروش برخورد با مشتری تأثیر بسیار زیادی روی ارزش نام تجاری شما خواهد داشت هیچ‌چیز مانند یک مکالمه‌ی دلنشین نمی‌تواند رضایت مشتریان را در طولانی مدت حفظ کند.

اولین قانون در شرکت ها و موسسات سرویس دهنده در اینگونه موارد این است که هر چه زودتر به درخواست مشتریان پاسخ دهید با این کار احتمال آنکه آنها را به مشتری صددرصد خود تبدیل کنید افزایش پیدامیکند مشتری قبل از انتخاب گزینه ای مناسب برای همکاری، به شرکت های دیگری هم درخواست ارسال می کند تا ویژگی ها و برتری های هر کدام را مقایسه کند. اما معمولاً در 65 درصد از موارد مشتری آن شرکتی را انتخاب می کند که زودتر از بقیه به درخواست او جواب داده و امور پشتیبانی را به صورت مناسب انجام می دهد.

نرم افزاهای متفاوتی هستند که می توان به کمک آنها وقتی مشتری پیامی فرستاد به طور اتوماتیک پاسخ آن را هم بفرستیم، مثلاً اگر از سامانه پیام کوتاه استفاده می کنید می توانید از ابزار منشی خودکار استفاده نموده یا متناسب با نرم افزار ارتباط با مشتری (CRM) خود این قبیل پیام ها را طراحی کنید. که در جوابیه خود باید موارد حداقلی زیر را قرار دهید:

  - تا حد ممکن سریع پاسخ داده و از اینکه با شما تماس گرفته اند از ایشان تشکر کنید

  - پروژه مد نظر آنها را تأیید کنید

  - زمانی را برای گپ تلفنی مشخص کنید

Customers-مشریان

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

مطالب مرتبط:

 

کد BSC : 66375117127242024-741812857-15988;