تبلیغات شگفت انگیز برای جذب مشتری

4.25 از 5 (4 نظر)

اصول تبلیغات و بازاریابی موفق

در هر صنعت یا کسب‌وکاری که فعالیت می‌کنید، درک قوانین تبلیغات برای شما سودآور و پرفایده است. اگر شرکت شما به طراحی و توسعه برنامه‌ تبلیغاتی خود می‌پردازد یا حتی از مشاوران خارجی در این امر استفاده می‌کند، توجه به اصول ذیل درهرصورت ضروری است:

1 - تبلیغ برای جذب مشتری باید درون مایه ای ذاتی داشته باشد

اگر تبلیغی را که مخاطب آن بزرگسالان هستند نظر کودکان را جلب کند ، معلوم می شود که از اصل قوی در ساخت این تبلیغ پیروی شده است.

2 - تبلیغ باید مخاطبان را به مشارکت و همکاری وادارد

یک آگهی، باقدرت متوقف سازی، اجازه نمی دهد مخاطب نقش منفعلی داشته باشد و مردم را به انجام دادن فعالیتی مانند رفتن به فروشگاه، یا قهقهه زدن و یا صرفاً به فکر چیزی افتادن می کشاند.

3 - تبلیغ باید واکنشی احساسی برانگیزد

تبلیغ باید دارای نیازهای بنیادی آدمی وبرانگیختن احساسات افراد باشد حتی اگر جذابیت شما از نوع عقلانی باشد.

تبلیغات

4 - تبلیغ باید موجب تحریک کنجکاوی شود

تبلیغ باید مخاطبان را به بررسی بیشتر وادارد و آنها طالب شوند که بیشتر بدانند و به دنبال اطلاعات بیشتری باشند.

5 - تبلیغ باید موجب شگفتی مخاطبان گردد

تبلیغ باید دارای عنوانی تکان دهنده، تصویری غیرمنتظره، ویترینی عجیب در فروشگاه ، ترفندی غیرعادی در افتتاحیه ی عرضه ی محصولات باشد تا مخاطب را شگفت زده کند و به تحیر وا دارد.

6 - تبلیغ باید موجب انتقال اطلاعات بدیهی شود

تبلیغ باید خلاقانه باشد تا بتواند راهی برای بیان یا دیدن یک چیز ایجاد کند تا آن به امری غیرمنتظره تبدیل شود. اگر تبلیغ را به شکل بدیهی انجام دهید ، توجه کسی را جلب نمی کند و سبب می شود تبلیغ شما نادیده انگاشته شود.

7- تبلیغ باید از قواعد و شخصیت محصول فراتر رود

محصول باید برجسته و خارج از الگوهای رایج و بسیار متمایز از آن چیزی باشد که مشتریان درباره ی مقوله ی محصول شما انتظار دارند.

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

 

کد BSC : 663751171274020241129484019-18200;