فراموش نکردن ارتباط با مشتریان در دوران کرونایی

4 از 5 (3 نظر)

فراموش نکردن ارتباط در دوران کرونایی

در حالی که بسیاری از افراد نسبت به ابتلا به کرونا اقدامات احتیاطی انجام می دهند ، مهم است که به خاطر داشته باشید که بسیاری از افراد قبلاً به این ویروس مبتلا شده اند یا کسی را که گرفتار آن بوده است می شناسند. به عنوان یک برند ، حفظ سطح حساسیت پیام رسانی شما مهم است. اما اجازه ندهید این شما را بترساند! نشان دادن همدلی در واقع می تواند باعث شود مشتری بیشتر از برند شما طرفداری کند و به آن احترام بگذارد و وجه دیگری از شما را نسبت به رقبا نشان دهد.

 

Don't-forget-to-connect-with-customers-during-the-Corona-era

 

ارائه ارزش بیشتر از کسب درآمد

بیشتر روی افزایش جذب مخاطب تمرکز کنید. در مواقع عدم اطمینان، از فشار بر روی فروش زیاد خودداری کنید و روی رشد مخاطبان خود تمرکز کنید. ترکیب عدم اطمینان با اضافه شدن اوقات آزاد باعث می شود که مشتریان بالقوه وقت بیشتری برای هضم و پردازش اطلاعات داشته باشند.

به این فکر کنید که چرا پیام میفرستید – آیا چیز مفیدی برای گفتن به مشتریان خود دارید؟
در واقع ، اکنون زمان بسیار خوبی برای تبلیغ مطالب مفید وبلاگ شما است اگر بتوانید به مردم کمک کنید تا مشکلات پیش روی شان را حل کنند یا به زندگی آنها ارزش ببخشید ، به احتمال زیاد به برند شما اعتماد می کنند.

نه تنها محتوای جدید به ایجاد پروفایل  برند شما به عنوان رهبر بازار یا متخصص کمک می کند ، بلکه برای سئو نیز عالی است. نه تنها محتوای اضافی کمک می کند تا مجموعه جدیدی از کلمات کلیدی را برای رتبه بندی بدست آورید ، بلکه محتوای تازه همواره سیگنالی برای گوگل بوده است که این سایت کار درستی انجام می دهد. بنابراین انرژی خود را به مفید و ارزشمند بودن در ارتباطات بازاریابی خود تغییر دهید.

از نایاب‌شدن اجتناب کنید، اگر حس می‌کنید از ویروس سود می‌برید، حسن نیت نام تجاری خود را محفوظ نگه دارید.
از عباراتی مانند “ویروسی شدن” به معنای دستیابی (reach) زیاد ، یا نامیدن فروش به عنوان “تب” یا “جنون” اجتناب کنید.
از اجبار به شوخ طبعی و تلاش برای امیدوار نشان دادن خودداری کنید. بیشترین موردی ست که شما را جدی نمی گیرید.

بازبینی بصری

ارتباطات بازاریابی شما فقط مربوط به نوشته ها نیست. به طور سیستماتیک دارایی های آنلاین خود را برای صحنه ها و تصویرهایی که به نظر می رسد با وضعیت فعلی جهان ارتباطی ندارند، بررسی کنید. به عنوان مثال ، وقتی بسیاری از افراد در انزوا ، در قرنطینه یا در حال انجام فاصله گذاری اجتماعی هستند ، تصاویر یا محتوای تصویری از جمعیت و ازدحام ممکن است ناهماهنگ به نظر برسد. برای اطمینان از اینکه با این روش جدید زندگی متناسب باشد ، نگاه جدیدی را برای هر تصویر بصورت آنلاین یا حتی بازاریابی فیزیکی ایجاد کنید. می توانید با ایجاد تصاویری که واقعیت را منعکس کند، به ناخودآگاه مخاطبان خود متوسل شوید.

آگاه باشید که با تعداد بیشتری از افراد در خانه مشغول کار هستند و بسیاری از افرادی با اینکه تجملاتی ندارند ، خدمات اساسی را به جامعه ارائه می دهند، بنابراین تصاویر افراد در محیط های شرکتی ، پوشیدن لباس رسمی ، ممکن است مخاطبان شما را آزار دهد.

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

کد BSC : 66375117127202024-672235401-18728;