چگونه با مشتریان صحبت کنیم؟

4.4 از 5 (5 نظر)

نحوه صحبت با مشتری

برقراری یک ارتباط خوب و مناسب با دیگران هنر است و استفاده از آن برای پیشبرد اهداف، یک علم. نحوه برخورد با مشتری، تأثیر بسیار زیادی روی برند شما دارد هیچ‌چیز مانند یک مکالمه‌ی دلنشین نمی‌تواند رضایت مشتریان را در طولانی مدت حفظ کند.

زمانی که شما با ملاحظه و استفاده از روش خاصی اطلاعات را به مشتری منتقل می‌کنید (یا از آن‌ها فیدبک می‌گیرید!)، بازدهی بسیار بهتری را در کسب‌و‌کار خود مشاهده خواهید کرد. مطمئن باشید این بازدهی به مراتب بهتر از کوپن‌های تخفیف و لوگوی جدید وب‌سایت‌تان خواهد بود. همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم ارائه خدمات خوب به مشتریان، یکی از عوامل اصلی موفقیت شما هستند و نحوه برخورد با مشتری نیز یکی از فاکتورهای ارائه خدمات خوب به مشتری است.

How-to-talk-to-the-customer

 


 

با مشتری خود مودب، با آرامش و صبوری و با احترام برخورد کنید. این سه اصل منحصر به مشتریان حضوری نیست. حتی در مکالمه با تلفن نیز این اصول را رعایت کنید. تمام افراد در هر مقطعی با مشتری هستند یا خدمات دهنده. هر زمان با مشتری خود مواجه شدید به طوری رفتار کنید که دوست دارید با شما نیز همان طور رفتار شود.

برای مثال احوال پرستی شما با دوستانتان صمیمانه است اما لحن مودبانه برای مشتریان استفاده می شود. شما ممکن است از دوستتان بپرسید “کمکی نمی خوایی؟ “اما در مقابل برای مشتری از عبارت “چطور می توانم کمکتان کنم ” استفاده می کنید.

زمانی که با مشتری خود در حال صحبت هستید بر اساس نوع صحبت، سطح دانش مشتری، نوع محصول و … از کلمات ملموس استفاده کنید. با توجه به سوالاتی که از شما پرسیده می شود نیز پاسخ های مناسبی ارائه دهید. اگر قرار باشد پاسخ ها یکسان و بدون تفاوت باشد، به جای فرد از منوی پاسخگو و یا ربات استفاده می شد.

نحوه-صحبت-با-مشتری

 

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

کد BSC : 663751171272520241771554789-18056;