تبلیغات در گوگل با ایمیل مارکتینگ موفق

4 از 5 (3 نظر)

رابطه تبلیغات در گوگل با ایمیل مارکتینگ موفق

یکی از شاخه های دیجیتال مارکتینگ بازاریابی بر مبنای ایمیل email remarketing می باشد، آن‌ها با استفاده از راه‌های پرورش بیش از حد هدف، به آرامی از بی‌تفاوتی افکار باز دور می‌شوند و به مشتریان پول پرداخت می‌کنند.

به همین ترتیب، ما مدت زیادی است که به این حقیقت رسیده بودیم که قرار دادن صندوق ورودی تنها برای تبلیغات گوگل AdWords،  تبلیغات Gmail واجد شرایط استفاده در کمپین های بازاریابی نیستند.

آن دسته از زبانه هایی که بر روی تب تبلیغات اجتماعی و تبلیغاتی قرار دارند، مکمل کاملی برای تبلیغ و یا تبلیغات اینترنتی موجود و تبلیغات ایمیلی است .

Retargeted emails یا ایمیل های رقیب یک مکمل کامل برای هر استراتژی بازاریابی ایمیلی است، همچنین یک روش موثر برای تعامل با چشم انداز و مشتریان موجود در یک محیط آشنا که نسبتا عاری از تبلیغات، است.

خب، همه چیز در نوامبر سال ۲۰۱۷، زمانی که گوگل تصمیم گرفت به بازاریابی جیمیلی بپیوندد، تغییر کرد. حال که بازاریابی جیمیلی وجود دارد پس وقت آن رسیده که از آن استفاده کنیم. در این مقاله قصد داریم درباره این که چطور می‌توانید تلاش‌های بازاریابی خود را به سمت چشم‌انداز خود گسترش دهید، صحبت کنیم:

Google and email marketing

تفاوت Gmail remarketing نسبت به کمپین های بازاریابی را بر می شماریم:

دستورالعمل گام‌به‌گام چگونگی اجرای Gmail remarketing در حساب تبلیغات گوگل ادوردز خود:

همانظور که میدانید جیمیل بهترین شیوه تبلیغ را دارد.

remarketing چیست؟

در ابتدایی‌ترین سطح آن به این جمله برمیخوریم که بازاریابی یک تله است. این عبارت به فرآیند خدمت به افرادی اشاره دارد که قبلا از سایت شما بازدید کرده اند، از برنامه تلفن همراه شما استفاده کرده و یا در برخی فعالیت‌های برون‌خطی شرکت کرده اند.

با اجازه دادن به سفارشی سازی نه تنها قصد پرس و جوی جستجوی گوگل بلکه اقدامات واقعی هم نیز مشخص میشود. به اصطلاح، بازاریابی یکی از موثرترین سلاح ها در انبار بازاریاب است.

مهم نیست که شما یک وب سایت تجارت الکترونیک، یک شرکت  lead محلی یا یک شرکت تولیدی چند ملیتی هستید، remarketing می‌تواند عملکرد PPC شما را به طور قابل توجهی تقویت کند.

گوگل به تبلیغ کنندگان اجازه می‌دهد تا فروش خود را هدایت کنند، مشتریان از دست رفته را ثبت کنند و آگاهی از برند را با استفاده از روش‌های مختلف افزایش دهند، این روش ها عبارت اند از:

تبلیغات در گوگل استاندارد Standard Ads: تبلیغات بنری شبکه نمایش هستند که به عنوان چشم انداز ظاهر می‌شوند و سایت‌های دیگر را بررسی میکنند.

تبلیغات گوگل پویا Dynamic Ads

تبلیغات در گوگل پویا به شما این اجازه را میدهد که تبلیغات بازدیدکنندگان سایت را که به طور دقیق محصول شما را نشان میدهد، نشان دهید.

RLSA

فهرست‌های Remarketing برای آگهی‌های جستجو به شما این امکان را می‌دهد که پیشنهادهای خود را در شبکه جستجو برای جستجوگرانی که قبلا یک اقدام خاص در سایت را انجام داده‌اند، افزایش دهید.

ویدئو Video :

تجربه دیدن یک بازدید از محصول را با یک یادآوری دوستانه عنوان میکند.

چرا Gmail Remarketing متفاوت است؟

در شبکه نمایش تبلیغات گوگل، تبلیغات به اندازه کافی وجود دارد که ممکن است تبلیغات شما در بین آنها گم شود.

remarketing ویدیویی، با این که موثر است اما میتواند به عنوان یک مزاحم هم دیده شود.

Gmail remarketing دو بخش از صندوق ورودی جیمیل را فعال می کند:

شبکه های اجتماعی Social

زبانه های تبلیغاتی Promotions tabs ، که این دو بخش را به مکان‌های تبلیغ شما تبدیل می‌کند.

اگر محصول یا سرویس شما فرآیند فروش دراز مدت داشته باشد، احتمالا می توانید از برنامه‌های پرورش ایمیل استفاده ‌کنید، در صورتی که پیغام‌های شما به یکی از این زبانه‌های اصلی برخورد کرد، آن‌ها ممکن است خوانده نشوند.  Gmail remarketing به شما این اجازه را می‌دهد که پیام های خود را در بالای مسیج ها به بخش ویژه ای ببرید. این یک محل اختصاصی بسیار منحصر به فرد است ( تنها دو نقطه وجود دارد ) که می‌تواند برای جذب مشتریان جدید و یا برای اهداف ما استفاده شود و نتایج موردنظر شما را فراهم کند.

آناتومی یک آگهی جیمیل در تبلیغات گوگل :

تبلیغات Gmail در قالب های خلاق تبلیغات گوگلAdWords منحصر به فرد هستند؛ آنها دارای دو فرم متمایز هستند که هر کدام، از اجزای قابل تنظیم ساخته شده‌است.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 663751171273420241293917948-18812;