چگونه می توانم یک ایمیل تاثیرگذار ارسال کنم ؟

4 از 5 (3 نظر)

چگونه ایمیل تاثیر گذار ارسال کنم

مطمئناً تجربه دریافت ایمیل های ناشناس را دارید. از خودتان بپرسید چه چیزی باعث می شود روی ایمیلی که فرستنده آن را نمی شناسید کلیک کنید؟

جواب این سئوال بسیار واضح است:

موضوع نامه (Subject):

خط موضوع نامه از اهمیت کلیدی فراوانی برخوردار است و به جرأت می توان گفت بیش از 50% قضیه نوشتن یک موضوع جذاب و تحریک کننده است. فراموش نکنید که تا زمانیکه افراد روی ایمیل شما کلیک نکنند نمی توانند محتوای آن را مطالعه کنند، پس گرفتن کلیک، یک هنر محسوب می شود.

در نوشتن موضوع نامه به موارد زیر توجه کنید:

از نوشتن موضوع های طولانی و خسته کننده به شدت اجتناب کنید. موضوع باید کوتاه و مختصر باشد و نظر خواننده را جلب کند.

How-to-send-an-effective-email

شباهتی به نامه های تبلیغاتی نداشته باشد. مردم روزانه توسط صدها آگهی تبلیغاتی بمباران می شوند و این موضوع آنها را خسته و بی حوصله می کند.کافی است خوانندگان ایمیل شما فکر کنند که این یک آگهی تبلیغاتی است تا به راحتی از روی آن بگذرند. به عنوان مثال فرض کنید که شما صاحب یک بنگاه کار آفرینی هستید و می خواهید خدمات خود را در جهت ایجاد شغل به افراد معرفی کنید، در زیر دو نمونه عنوان نامه آورده شده است:

نمونه غلط: اگر می خواهید در آمد میلیونی داشته باشید بخوانید.

نمونه درست: دعوت به همکاری در شرکت .....(نام شرکت تان را حتماً بنویسید.)

روی متن خود تمرکز کنید. از توضیحات طولانی و خسته کننده پرهیز کنید. سعی کنید در چند خط یا چند پاراگراف کوتاه مهم ترین قسمت پیام خود را به مخاطبین انتقال دهید. در صورتی که وب سایت دارید می توانید از خوانندگان دعوت کنید که ادامه مطالب را در سایت تان پیگیری کنند و سپس آدرس سایت خود را در متن قرار دهید.

از مخاطبین خود بخواهید کاری انجام دهند به عنوان مثال از آنها بخواهید که از سایت شما بازدید کنند و یا با شماره تلفن شما تماس بگیرند.

از ایمیل های HTML به جای ایمیل های متنی ساده استفاده کنید. ایمیل های مبتنی بر HTML جذاب تر هستند و با کاربر ارتباط بیشتری برقرار می کنند. برای این منظور حتماً از قالب های استاندارد (Standard Template) استفاده کنید. این قالب ها شامل جدول هایی هستند که از به هم ریختگی و آشفتگی متن شما در کامپیوترهای مختلف جلوگیری می کند . همچنین چون دارای رنگ و چیدمان هستند ارتباط بصری عمیق تری با مخاطب برقرار می کنند.

ایمیل خود را سنگین نکنید به عنوان مثال اگر قرار است کاتالوگ محصولات خود را برای مخاطبین بفرستید. در چند خط به معرفی خود و محصولات تان بپردازید و سپس لینک کاتالوگ ها را به ایمیل خود ضمیمه کنید (Attachment) و از کاربر بخواهید آن ها را دانلود و مطالعه کند. فراموش نکنید که بهترین حالت این است که کاتالوگ ها را روی سایت خود قرار دهید و از کاربران بخواهید که به سایت شما آمده و آنها را دانلود کنند، سپس آدرس مستقیم صفحه ای که کاتالوگ در آن قرار دارد را به نامه اضافه کنید.

 

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

کد BSC : 66375117127042024416668108-18836;