چرا باید از ایمیل مارکتینگ استفاده کنیم؟

4 از 5 (3 نظر)

اهمیت بازاریابی ایمیلی

 

The-Importance-of-Email-Marketing

نرخ بازگشت سرمایه (ROI) در ایمیل مارکتینگ بسیار بالا است.

نرخ بازگشت سرمایه ایمیل مارکتینگ، به طور میانگین ۳۰۰ درصد است. یعنی اگر شما برای کمپین ایمیلی خود، ۱۰ هزار تومان سرمایه گذاری کنید، علاوه بر پولی که هزینه کرده اید، ۳۰ هزار تومان سود می کنید!

ایمیل ابزاری بسیار انعطاف پذیر است.

به همین دلیل می توان در استفاده از آن خلاقیت به خرج داد. طراحی آزادانه به افراد این اجازه را می دهد که ایمیل مناسب برای برندشان را طراحی کنند و کمپین ایمیل مارکتینگ خود را با موفقیت اجرا کنند.-

ایمیل مارکتینگ، راهی قابل اندازه گیری است.

یعنی پس از اجرای کمپین ایمیلی می توانید بررسی کنید که چه تعداد از مخاطبان، ایمیل‌ تان را باز کرده‌اند، چند نفر روی دکمه اقدام ایمیل شما کلیک کرده اند، چند نفر با آن ایمیل وارد سایت شما شده اند و ایمیل‌ها تا چه اندازه جذاب و موثر بوده است.

ایمیل مارکتینگ، بسیار هدفمند اجرا می شود.

در صورتی که شما به خوبی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده باشید و اطلاعات مهمی از قبیل سن، جنس، علائق و نیازهای مخاطبان را به دست بیاورید، می توانید متناسب با نیازشان برای آنها ایمیل بفرستید.

استفاده از ایمیل برای تبلیغات و بازاریابی برای همه افراد امکان پذیر است.

فرقی نمی کند که شما صاحب یک شرکت بزرگ هستید یا به تازگی کسب و کارتان را راه اندازی کرده اید، در هر صورت شما می توانید از ایمیل مارکتینگ برای معرفی خود و جذب مشتریان بیشتر استفاده کنید.

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

کد BSC : 66375117127282024-686915787-19000;