بررسی امکانات جدید ایمیل گوگل

4 از 5 (3 نظر)

بررسی امکانات جدید جیمیل

 

خب ابتدا شاید اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب کند صندوق ورودی جیمیل است که حالا کمی رنگ و لعاب تر شده است. موارد کوچکی وجود دارد که باعث شده است جیمیل نسبت به قبل استحکام و قدرت بیشتری داشته باشد. نمونه هایی از این موارد را در ادامه با هم بررسی می کنیم.

 

 

منوی شناور در جیمیل

وقتی که شما ماوس خود را روی یکی از ایمیل هایی که برایتان آمده است نگه دارید یک دکمه به نام Snooze برای شما نمایش داده می شود، شما به کمک این دکمه می توانید ایمیل های خود را به طور موقت از صندوق ورودی حذف کنید و هر زمان که می خواهید آن را در بالای صندوق ورودی خود دوباره نمایش دهید. علاوه بر دکمه Sniooze شما می توانید از دکمه های Archive, Delete, Mark as Unread استفاده کنید.

برنامه های ادغام شده برای اضافه کردن سریع افزونه به جیمیل

در سمت راست یک نوار جدید اضافه شده است که شامل سه آیکن Calendar، Google Keep و Tasks و Get Add-ons است که به شما امکان می دهد خیلی سریع افزونه های جانبی را به جیمیل خود اضافه کنید. شما خیلی راحت می توانید کارها و وقایع را براساس ایمیل های خود ایجاد کنید. برنامه Tasks به شما اجازه می دهد تا با کشیدن و رها کردن ایمیل ها را به طور مستقیم به رابط Task منتقل کنید.

با کلیک روی هر کدام از این آیکن ها، در سمت راست صندوق ورودی خود یک صفحه نازک مانند تصویر زیر مشاهده خواهید کرد و به شما اجازه می دهد که با هر یک از موارد Calendar، Google Keep و Tasks و Get Add-ons کار کنید.

نحوه دسترسی سریع به فایل های پیوست در جیمیل

تغییر بعدی که در ظاهر جدید جیمیل شما می توانید مشاهده کنید این است که شما بدون اینکه یک ایمیل را باز کنید می توانید به فایل های پیوست شده آن دسترسی داشته باشید اما اگر شما پنجره مرورگر خود را به یک طرف صفحه نمایش Snap کرده باشید به طوری که پنجره شما دارای ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ باشد شما این گزینه را مشاهده نخواهید کرد بنابراین این ویژگی نیاز به سایز خاصی دارد تا بتواند کار کند.

استفاده از پاسخ های هوشمند در ظاهر جدید جیمیل

اگر شما از اینترفیس جدید گوگل استفاده می کنید شما می توانید از پاسخ های هوشمند برای صرفه جویی در وقت استفاده کنید. “Thanks For Reaching Out,” ، “The Payment Has Been Sent,” نمونه هایی از این پاسخ های هوشمند هستند.

ویژگی Nudging به عنوان یادآور هوشمند در ظاهر جدید جیمیل

گوگل در مورد ویژگی Nudging این گونه توضیح می دهد که این ویژگی به طور فعال پیگیری و پاسخ به پیام ها را یادآوری می کند. اگر شما چند روز با یک ایمیل تعامل نداشته باشید الگوریتم های گوگل این موارد را شناسایی می کند و به شما هشدارهایی را نمایش می دهد.

امنیت، ویژگی مهم اینترفیس جدید جیمیل در گوگل

Confidential Mode یکی دیگر از ویژگی های جدید است که به شما اجازه می دهد پیام های تایید دو مرحله ای ارسال کنید. یعنی گیرنده ایمیل برای باز کردن آن نیاز به تایید اس ام اس دارد. شما همچنین می توانید برای ایمیل هایتان تاریخ انقضا مشخص کنید تا گیرنده پیغام ایمیل را با محدودیت زمانی دریافت کند.

Check-out-Gmail's-new-features-5

 

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 
کد BSC : 663751171271020241980001031-31336;