رمز گذاری با VaultletMail

4 از 5 (3 نظر)

روش رمز گذاری با نرم افزارهای VaultletMail

 

 

VaultletMail

VaultletMail یکی از مجموعه نرم افزارهای VaultletSuite میباشد و بر خلاف Hushmail یک نرم افزار قابل نصب بر روی کلاینت است. اگر ارسال کننده و دریافت کننده هر دو از اکانت VaultletMail استفاده کنند در انتقال، محتوای ایمیل به طور کامل رمزگذاری میشود اما اگر میخواهید به کاربری که از یک سرویس ایمیل متفاوت استفاده میکند ایمیلی ارسال کنید، می توانید از سیستم SpecialDelivery VaultletMail استفاده کنید.

VaultletMail

قابلیت SpecialDelivery به دریافت کننده این اجازه را میدهد که یک عبارت رمزی برای ایمیل آدرس خود ایجاد کرده که باعث میشود تمام ایمیلهای ارسالی که در آینده از طرف حساب کاربری VaultletMail ارسال میگردند رمزگشایی شوند.

VaultletMail میتواند از ارسال مجدد، نقل و قول، کپی کردن و .. ایمیلهای مخصوص ارسالی شما برای گیرندگان جلوگیری کند.همچنین این سرویس دارای قابلیت های بسیار کاربردی همانند ایجاد تاریخ انقضا برای ایمیلها و ارسال ایمیل به صورت ناشناس را برای کاربران فراهم میکند.

 

 
 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127202024-1698746847-31124;