چگونه از اسپم شدن ایمیل ها جلوگیری کنیم

4 از 5 (3 نظر)

چگونه از اسپم شدن ایمیل ها در اوت لوک جلوگیری کنیم

در نرم افزار و یا وبسایت outlook ایمیل های دفترچه تماس به عنوان مهم (important) شناخته میشود و در اکثر اوقات به عنوان اسپم شناخته نمیشوند.

در نرم افزار outlook شما میتوانید برای اسپم نشدن ایمیل ها با کلیک کردن بر روی دکمه Junk و انتخاب گزینه Never Block Sender از بلاک و اسپم شدن ایمیل آدرس مورد نظر جلوگیری کنید

How-to-prevent-spam-emails-in-Outlook

در وبسایت Outlook.com برای انجام اینکار، در ایمیل مورد نظر، بر روی ایمیل فرستنده کلیک و از لیست باز شده بر روی گزینه Add کلیک نمایید، در مرحله بعد اطلاعات ایمیل را پر و بر روی دکمه Save کلیک کنید تا به دفترچه آدرس شما اضافه شود

 

چگونه-از-اسپم-شدن-ایمیل-ها-جلوگیری-کنیم

احتمال دارد اگر محتوا ایمیل ارسالی شما مشکوک به اسپم باشد در اوتلوک مجددا به پوشه اسپم انتقال شود ، اگر نمیخواهید به هیچ عنوان ایمیل های ارسال شده از ایمیل آدرس موردنظر به پوشه اسپم ارسال شوند میتوانید از طریق گزینه Safe Senders به فیلتر اسپم ها بپردازید.

برای اینکار بر روی آیکن چرخدنده بالا سمت راست وبسایت Outlook.com کلیک کنید و وارد بخش Options شوید ، گزینه Junk Email را انتخاب و بر روی گزینه Safe Senders کلیک کنید. در نهایت از لیست سمت راست اقدام به وارد ، ویرایش و یا پاک کردن ایمیل آدرس مورد نظر کنید.

جلوگیری-از-اسپم-شدن-ایمیل

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127112024-1207753158-31060;