تبدیل فایل بزرگ به چند فایل برای ارسال در ایمیل

4 از 5 (3 نظر)

تبدیل فایل های بزرگ به چند فایل کوچک برای ارسال ایمیل

آیا تا به حال مجبور به کپی کردن و یا ارسال اطلاعات با حجم بالا بوده اید. چقدر آرزو داشتید این مشکل راه حلی داشت و فایل های خود را در حجم کم تر و به اصطلاح کوچک شده در چندین بخش برای شخص مقابل ارسال میکردید . پست امروز را اختصاص دادیم به معرفی و آموزش نرم افزار جهت تقسیم بندی و تبدیل فایل های بزرگ به چندین فایل کوچک جهت کپی و رایت کردن بر روی CD/DVD و یا ارسال آن ها از طریق ایمیل ، تلگرام و.. ، با ما همراه باشید.

آموزش نرم افزار HJ-Split

یکی از نرم افزارهای قوی در این حوزه، نرم افزار HJ-Split است که قابل استفاده در ویندوز ۷ تا ویندوز ۱۰ ، کاملا رایگان و استفاده از آن آسان می باشد. بعد از نصب این نرم افزار بر روی کامپیوتر خود کافی است نرم افزار را اجرا کرده و بر روی دکمه “Split” کلیک کنید. علاوه بر تقسیم و ادغام فایل ها، در این نرم افزار دکمه های  “Compare”  و “Checksum” نیز دیده می شود. دکمه “Compare” به شما می گوید که آیا هر دو فایل شبیه هم هستند یا خیر و دکمه “Checksum” اجازه تولید الگوریتم MD5 را برای اطمینان از یکپارچگی فایل ها به شما می دهد.

Convert-large-file-to-multiple-files-for-sending-in-email

برای تقسیم بندی و یا ادغام نیاز دارید آدرس پوشه ورودی و خروجی را وارد نمایید به طور پیش فرض آدرس پوشه خروجی در نرم افزار وارد شده است همچنین شما قادر خواهید بود سایز بخش ها را برای تقسیم بندی انتخاب کنید. به صورت پیش فرض بر روی سایز ۱۴۰۰ کیلو بایت (KB) تنظیم شده که سایز خیلی کوچکی به شمار می رود شما می توانید بر حسب نیاز خود این سایز را به چندین مگابایت یا گیگابایت تغییر دهید.

بسته به حجم فایل شما و همچنین سایز بخش های تعیین شده توسط شما برای تقسیم بندی، زمان تقسیم بندی متفاوت خواهد بود. بعد از پایان کار شما می توانید فایل مورد نظر خود را ایمیل کرده و یا در محل مورد نظر خودتان کپی کنید. و زمانی که نیاز به دسترسی به فایل ها داشتید باید از دکمه “Join” استفاده کنید و اگر فایل های خود را ایمیل کرده اید فراموش نکنید برای فرد مقابل هم ذکر کنید تا این مرحله را برای ادغام فایل طی کند.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 663751171272120241918337940-31288;