ارسال گروهی ایمیل

4 از 5 (3 نظر)

ارسال ایمیل گروهی

هنوز که هنوز هست تبلیغات و خبردار کردن افراد از طریق ایمیل یکی از بهترین راه ها هست و با گذشت زمان روش ها و نرم افزار های مختلفی برای بازار یابی ایمیلی یا همان ایمیل مارکتینگ ارائه می شوند که این بار ما قصد داریم موارد مربوط به ارسال ایمیل گروهی را معرفی کنیم که کار با آن راحت هست و مزایای زیادی دارد که با هم برسی می کنیم.

قضیه bcc و اسپم های ایمیلی چی است؟ بعضی وقتها نیاز است که شما به تعداد بسیار زیادی یک ایمیل واحد را ارسال کنید. برای همین یک ایمیل می نویسید و با استفاده از cc برای 5 تا از دوستان تان یک ایمیل می فرستید. این ایمیل برای هر 5 تا دوست تان فرستاده می شود.

می توانید با این روش برای کلی آدم یک ایمیل یکسان را بفرستید. فقط نیاز است آدرس ایمیل شان را در قسمت cc ( زیر قسمت to که آدرس ایمیل گیرنده ایمیل را می نوشتید ) بنویسید و با یک کاما آن ها را از هم جدا کنید. اما این کار یک اشکال عمده دارد. هر 5 دوست تان ایمیل بقیه ( 4 دوست دیگر ) را می بینند. در حقیقت این روزها این نوع ایمیل فرستادن هم به نوعی اسپمینگ ( ارسال ایمیل ناخواسته و مزاحم ) تلقی می شود. پس با استفاده از bcc به راحتی این مشکل را حل می کنیم.

Send-bulk-email

چرا این که آدرس ایمیل گیرنده های نامه برای دیگران قابل مشاهده نباشد آنقدر مهم است؟

مثلا فرض کنید که شما مسئول دادن اطلاعاتی به مشتریان هستید. وقتی آدرس همه آنها در دسترس باشد آن وقت رقیب شما می تواند از آن ایمیل ها برای ضربه زدن به جامعه مشتری های شما استفاده کند. شاید کسی دوست نداشته باشد ایمیلش در اختیار دیگران باشد. اسپم های زیادی که روزانه می آید از کجا می آید؟آدرس ایمیل از طریق همین بی احتیاطی ها به دست اسپمر ها می افتد و آن ها هم یا از این ایمیل ها برای فرستادن ایمیل های تبلیغاتی یا هرزنامه استفاده می کنند یا آنها را به مشتریان این ایمیل ها که خودشان اسپمر هستند می فروشند.

ویروس های بسیاری هستند که از طریق ایمیل منتقل می شوند و از لیست های ایمیل موجود در حساب کاربری ایمیل شما برای گسترش شان استفاده می کنند.ایمیل های گروهی خوراک خوبی برای این ویروس ها هستند.بدی استفاده از cc کم نیست. مثلا شما یک ایمیل تبریک برای من می فرستید. من هم از شما تشکر می کنم و مثلا می گویم دوست عزیز ممنون از لطفتون. این تشکر کردن من ناخواسته برای ع و ب و ق و … هم که ایمیل تبریک شما را دریافت کرده اند فرستاده می شود. بعد از یک مدت می بینیم یک تبریک ساده شده 500 ایمیل که 498تا از آنها اصلا به من مربوط نمی شود!سوءاستفاده ها آنقدر در این روش زیاد است که اصلا باز کردنش خودش یک مطلب می طلبد. هر روز و هر روز این موارد تکرار می شود چون یک نکته ساده را رعایت نمی کنیم.حالا راه حل چیست؟ راه حل ساده است. فقط کافی است به جای cc از bcc استفاده کنید و همان کاری را بکنید که موقع فرستادن ایمیل گروهی با استفاده از cc می کردید..

اگر دقت کنید می بینید که آدرس گیرنده های نامه برای دیگران نمایش داده نخواهد شد. چگونه از bcc استفاده کنیم؟من bcc در gmail را توضیح می دهم. بقیه مانند همین است. در gmail بعد از این که compose mail را فشار دادید در زیر قسمت to یک گزینه add bcc است. اگر آن را بزنید یک کادر هم برای bcc اضافه می شود. ایمیل هایی که می خواهید نمایش داده شود را در قسمت to یا cc اضافه کنید ولی اگر می خواهید ایمیل دوستان تان مخفی بماند از bcc استفاده کنید و آدرس ایمیل آن ها را در bcc بنویسید و با کاما آن ها را از هم جدا کنید. در یاهو ( yahoo mail ) یک گزینه show bcc در سمت راست قسمت to هست. outlook 2003 یک گزینه view دارد که از طریق آن می توانید bcc را پیدا کنید. در اوت لوک 2007 یک ایمیل بنویسید و از قسمت options آیکون bcc را پیدا کنید. بقیه هم به همین ترتیب هستند.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127002024772164314-18804;