درج امضا در زمان ارسال ایمیل در یاهو

4 از 5 (3 نظر)

اضافه کردن امضا به ایمیل یاهو

شما بدون داشتن امضا هم میتوانید ایمیل خود را ارسال کنید ولی فراموش نکنید ایمیل بدون امضا مانند نامه بدون آدرس است. وجود امضای شما که میتواند حاوی نام ، نام خانوادگی ، سمت شغلی یا تحصیلی ، شماره تماس و لینک شبکه های اجتماعی تان باشد به نوعی هویت ارسال کننده را مشخص میکند. حتما اگر از ایمیلتان در حوزه های تجارت و کار استفاده میکنید یک امضای پیشرفته و قانونی برای خود ایجاد نمایید. حتی امضاها نیز میتوانند از نظر حقوقی به شما کمک کنند. مثلا زمانی که ایمیل مهمی را اشتباهی برای فرد دیگری ارسال کرده باشید براساس وجود بند قانونی تعریف شده در امضای شما ، فرد مذکور قادر نخواهد بود هیچ گونه استفاده قانونی از اطلاعات قید شده در ایمیلتان داشته باشد.

و اما برای استفاده شخصی ، وجود امضا در پایین ایمیل به نوعی احترام شما به مخاطبتان را خواهد رساند. در ایمیل های شخصی شما میتوانید تنها نام و یا یک جمله تشکر آمیز قید کنید تا هربار نیاز به تایپ این موارد نباشد. در هر صورت وجود امضا برای ایمیل در دنیای دیجیتال امروز به نوعی از الزامات محسوب میشود. اگر شما قصد ایجاد امضای دیجیتال و پیشرفته برای خود و کل سازمان یا شرکت تان را دارید میتوانید از سرویس docusign.com استفاده کنید. اما اگر یک امضای ساده هم نیاز شما را برطرف میکند می توانید از سرویس mylivesignature برای ساخت امضای دیجیتال به زبان انگلیسی بهره ببرید. اما ما در زیر نحوه قرار دادن امضا برای ایمیل های یاهو ، جیمیل و آوت لوک را آموزش داده و خواهیم گفت که چطور امضای ساخته شده توسط ابزار mylivesignature را در امضای خود قرار دهید.

 

 

درج امضا در ایمیل یاهو ( Yahoo )

شما بعد از ورود به اکانت یاهو خود از قسمت سمت راست ، آیکون چرخ دنده را انتخاب و بر روی Settings کلیک کنید. سپس در بخش تنظیمات بر روی تب Writing email کلیک نمایید.

Add-signatures-to-Yahoo-Mail

حال شما قادر خواهید بود فیلد مربوط به Signature را ببینید سپس از منوی دراپ دان گزینه Show a rich text signature را انتخاب کنید.

سپس برای شما باکسی باز خواهد شد که در آن میتوانید امضای خود را درج نمایید.  در اینجا هم میتوانید عکس و لینک به امضای خود اضافه کنید و بعد از قید اطلاعات گزینه Save را بزنید تا تمامی تغییرات ذخیره گردد.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127522024770960831-31236;