امکانات سامانه ایمیل

4.25 از 5 (4 نظر)

امکانات سرویس ایمیل مارکتینگ

The-Importance-of-Email-Marketing

مدیریت کمپین

مهم ترین و موثرترین کمپین ایمیل مارکتینگ، کمپینی است که بر اساس اهداف شما تعریف شده باشد.
با استفاده از ایجاد این کمپین ها، شما می توانید ایمیل هایی متناسب با اهداف خود به مخاطبینی که از قبل با برنامه انتخاب کرده اید، ارسال کنید تا به نتایج مطلوب تری برسید.
شما می توانید بدون نیاز به تخصص خاصی، به راحتی یک خبرنامه ی حرفه ای ایجاد کنید و کد HTML خود را بارگزاری کرده و آن را در صورت نیاز ویرایش کنید.
هم چنین می توانید محتوا ایمیل خود را شخصی سازی کنید و به راحتی داده های شخصی سازی شده هر گیرنده را که از قبل آماده کرده اید، به ایمیل اضافه کنید.
همچنین شما می توانید لینک مورد نظر خود را به ایمیل های ارسالی خود اضافه کنید.

 

گزارش دهی

در ایمیل مارکتینگ، گزارش ها مهم ترین بخش هستند. گزارش ها اطلاعات مهمی را در اختیار شما قرار می دهد. هم چنین این امکان را به شما می دهند که با بررسی بازخورد ایمیل ها، میزان اثربخشی آنها را بدست آورید. ضمن آن که با فیلترهای موجود در پنل، می توانید گزارش هایی از قبیل ایمیل های باز شده، کلیک ها، لغو اشتراک و … را مشاهده کنید.

شما گزارشی کاربردی و دقیق خواهید داشت.
می توانید عملکرد ایمیل خود را در ۲۴ ساعت گذشته بررسی کنید.
هم چنین می توانید در آگهی ها، لینک مورد نظر خود را قرار دهید و نرخ بیشترین لینک های کلیک شده و آخرین لینک کلیک شده را مشاهده کنید.

 

قدرت ارسال بالا

در پنل ایمیل مارکتینگ، هیچ محدودیتی برای ارسال ایمیل وجود ندارد، مشترکین می توانند هر تعداد ایمیل مورد نظر خود را با توجه به شارژ پنل خود در هر ساعتی ارسال کند.
هدف اصلی در ایمیل مارکتینگ دریافت ایمیل به inbox مشترکان است.
ارسال از پنل ایمیل مارکتینگ ما توسط چندین ip انجام می شود، به همین خاطر ایمیل های ارسالی اسپم نمی شوند.

 

محتوای دینامیک

محتوایی است که متن و قالب انتخابی شما را بر اساس اطلاعاتی که از قبل پر نموده اید در قابی به اسم ایمیل برای مشترکین می فرستد. هم چنین به شما امکان شخصی سازی هر ایمیلی و ایجاد کمپین های موفق کاملا مبتنی با الگو را می دهد.

 

مدیریت لیست

یکی از مهم ترین نکات ایمیل مارکتینگ، مدیریت لیست مشترکین است. با مدیریت صحیح لیست می توانید از تاثیر منفی که لیست های قدیمی بر کمپین ها می گذارد جلوگیری کنید. مسئله ای که برای ما بسیار اهمیت دارد، ارسال ایمیل به inbox مخاطبین شماست، کافی است به شرایط استفاده از سامانه ایمیل مارکتینگ دقت کنید و بقیه راه را به ما بسپارید.

در ایمیل مارکتینگ محدودیتی برای ساخت لیست و داشتن مخاطب وجود ندارد. شما می توانید بدون محدودیت تعداد لیست ­دلخواه خود را بر روی پنل ایجاد کنید و بر روی هر لیست تعداد مخاطب مجزا داشته باشید.
این امکان برای شما فراهم است که لیست های خود را با هم ادغام و یا تقسیم کنید.
شما می توانید آیتمی را به لیست مورد نظر خود اضافه و یا از آن کم کنید.
هم چنین قادر خواهید بود هم زمان، چندین کمپین به لیست های مختلف ارسال کنید و آن ها را مدیریت کنید.
از ارسال ایمیل های تکراری نیز می توانید جلوگیری کنید.
امکان تنظیم قوانین فیلتر را خواهید داشت.

 

انجام نظرسنجی

نظرسنجی ها شما را از کیفیت روند کار خود آگاه می کند و نقاط قوت و ضعف کسب و کارتان را از دیدگاه مشترکین خود، مورد نقد و بررسی قرار می دهد. در نتیجه شما را برای ارائه ی خدماتی با کیفیت، آماده می کند.

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

کد BSC : 66375117127052024-518693142-19004;