بازاریابی با ایمیل

4 از 5 (3 نظر)

بازاریابی با ارسال ایمیل

بحث بازاریابی ایمیلی این روزها بسیار داغ است. شرکتهای زیادی به این روش تبلیغات روی آورده اند و نتایج مطلوبی بدست می آورند. در این روش ، صاحب کسب و کار ، یک ایمیل تبلیغاتی جذاب آماده می سازد و آنرا به یکباره برای هزاران و حتی میلیونها مخاطب ارسال می کند. سپس پدیده ای بسیار شیرین روی می دهد، تماسها آغاز شده و فروش بیشتر می شود.

بازاریابی ایمیلی مخصوصا برای دارندگان وب سایت بسیار موثر است. وقتی شخصی ایمیل شما را می خواند می تواند مستقیما به وب سایتتان وارد شود و اطلاعات بیشتری کسب کند. اگر در اینترنت جستجو کنید ، اطلاعات زیادی درباره این نوع تبلیغات خواهید یافت. در این مقاله بصورت مختصر به مراحل این کار خواهیم پرداخت.

شروع ایمیل مارکتینگ

اولین گام برای شروع ایمیل مارکتینگ، برنامه‌ریزی و تعیین استراتژی است، قبل از هرچیز باید قصد ما از انجام بازاریابی ایمیلی مشخص شود. تعیین هدف، عامل تاثیرگذار در موفقیت یا شکست بازاریابی به‌شمار می‌رود. علاوه ‌براین به‌ دلیل لزوم تداوم در بازاریابی ایمیلی، داشتن یک جدول زمانی بسیار مهم و موثر است. باوجود برنامه زمانی، تصمیم‌گیری برای اینکه «چه چیزی» را در «چه زمانی» برای مخاطب ارسال کنیم، بسیار راحت خواهد بود.

e-mail-marketing-بازاریابی-ایمیلی

در ادامه به بررسی روش‌هایی می‌پردازیم که باعث موفقیت کسب‌وکار در بازاریابی ایمیلی خواهد شد.

روش‌های ایمیل مارکتینگ

سرویس ایمیل مارکتینگ، تنها برای فروش محصولات نیست، بلکه می‌توان از آن برای فعالیت‌های تبلیغاتی، پیشنهادی و اطلاعاتی نیز استفاده کرد. صاحبان کسب‌وکار، با استفاده از روش‌های بازاریابی ایمیلی که در ادامه بیان می‌شود، مخاطبان را با برند خود بیشتر آشنا می‌کنند.

 - ایجاد علاقه‌مندی و وفاداری در کاربران

به‌منظور ایجاد وفاداری و رضایت کاربر در بازاریابی ایمیلی، روش‌هایی مانند ایجاد خبرنامه، مشاوره و… ایجاد می‌شود. در این موارد ارسال ایمیل‌های منظم باعث همراهی و علاقه‌مندی مخاطب (کاربر) به سایت خواهد شد.

 - برند سازی

فرایندی است که ارزش مطلوب را برای مشتری خلق می‌کند، به‌عبارتی تمام چیزهایی که مشتری در مورد هویت تجاری یک کسب‌وکار می‌داند و درک می‌کند، شامل حس، تجربه، ذهنیت و… را در برمی‌گیرد.

 - تبلیغ

در این مرحله محصولات (کالاها و خدمات)، به مخاطبان و کاربرانی که به موضوع کسب‌وکار علاقه‌مند بوده‌اند معرفی می‌شود. نکته حائز اهمیت، این است که نباید به قصد فروش، تبلیغ و قیمت‌دهی صورت گیرد، در این مرحله بهتر است محصولات به همراه لینک معرفی شوند، تا کاربران بتوانند مشخصات کامل محصول را در سایت مشاهده کنند.

 - فروش

برای فروش موفق و هوشمندانه، تنها اطلاعات محصولات مهم و پیشنهادی (در زمان عرضه) باید ایمیل شوند، نباید بدون برنامه‌ریزی، تمام محصولات را وارد لیست ایمیل کرد.

فراگیری نکات مهم در ایمیل مارکتینگ و انجام آن به‌صورت حرفه‌ای، مشتریان بیشتر، فروش بیشتر و در نتیجه سود بیشتر و موفقیت را به‌دنبال خواهد داشت. اما چرا به این روش بازاریابی تاکید می‌شود؟ در ادامه فواید این نوع بازاریابی را بررسی خواهیم کرد.

 

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 663751171273920241561652327-18896;