بلاک کردن ایمیل در جیمیل دسکتاپ

4 از 5 (3 نظر)

بلاک ایمیل تبلیغاتی مزاحم در جیمیل دسکتاپ

در دنیای امروزه برای ارسال یک پیغام تنها چند ثانیه طول می کشد و هر شخصی از هر نقطه ای از کره زمین می تواند به تبادل اطلاعات و نظر با انسان های دیگر بپردازد. با این وجود یکی از مهم ترین و اصلی ترین برنامه هایی که در عصر جدید توانست آغازگر ارتباطات الکترونیک گردد، ایمیل یا همان نامه الکترونیک می باشد که می توانید تنها با یک حساب کاربری ساده و کاملا رایگان به هر انسانی در هر نقطه کره زمین پیغام دهید و پیغام دریافت کنید.

با این وجود گاها برخی مشکلات ممکن است برای کاربران ایمیل ایجاد شود که منجر به رنجاندن شما شود. برای مثال زمانیکه برای وب گردی در سایت های مختلف کلیک می کنید، از شما خواسته می شود تا در فراخوان آنها ثبت نام کنید و شما نیز بصورت ناخواسته ایمیل خود را ثبت می کنید که در نهایت شاهد پیغام های تبلیغاتی و مزاحم در ایمیل های روزانه خواهید بود. 

 

آموزش بلاک کردن ایمیل در جیمیل دسکتاپ

نسخه وب جیمیل در رایانه های شخصی، مک و کروم بوک به یک روش کار می کند. همچنین جلوگیری از دریافت ایمیل در جیمیل این نسخه آسان است. مرورگر وب خود را باز کرده و به جیمیل خود بروید، وارد شوید و سپس از طرف شخص یا سازمانی که می خواهید او را بلاک کنید، ایمیلی پیدا کنید. با باز شدن ایمیل، سه نقطه را در گوشه بالا سمت راست در کنار نمادهای Reply و Star مشاهده خواهید کرد. روی این گزینه کلیک کنید و سپس گزینه Block ([نام شخص]) را از فهرست انتخاب کنید تا بلاک در جیمیل را انجام دهید.

Blocks-emails-in-Gmail-desktop

اگر ایمیل از طرف یک خبرنامه یا لیست ایمیل تبلیغاتی است می توانید با روشی کمی متفاوت آن را حذف کنید. برای بستن تبلیغات مزاحم در جیمیل پیام را باز کنید و درست در سمت راست آدرس فرستنده را نگاه کنید.

بلاک-کردن-ایمیل-در-جیمیل-دسکتاپ

باید گزینه Unsubscribe (لغو ارسال ایمیل) یا Change Preferences را انتخاب کنید. روی این گزینه کلیک کنید و ایمیل های معمولی حذف خواهید شد. لازم به ذکر است که شخص می تواند همچنان به شما ایمیل ارسال کند، اما اکنون این پیام ها به پوشه Spam شما هدایت می شوند بنابراین هرگز آن ها را نمی بینید.

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127002024-1840787072-27036;