آموزش نحوه بکاپ گرفتن ایمیل های اوت لوک

3.6 از 5 (5 نظر)

آموزش نحوه بکاپ گرفتن ایمیل های اوت لوک (Microsoft Outlook)

برنامه اوت لوک یکی از مهم ترین و مشهور ترین برنامه های یکپارچه سازی حساب های ایمیل به شمار می آید. اگر میخواهید به یک برنامه یا سرویس دیگر مهاجرت کنید با آموزش تصویری بکاپ گرفتن و برگرداندن ایمیل های اوت لوک همراه ما باشید.

امروزه ایمیل ها بطور گسترده ای و ترجیحاً توسط مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد. اکانت های ایمیل بصورت عادی از فضای ذخیره محدودی برخوردار هستند. در این حالت، پشتیبان گیری از ایمیل به طور منظم انجام می شود. اگر علاقه مند هستید تا از مزیت برنامه اوت لوک برای پشتیبان گیری از ایمیل ها آشنا بشوید باید گفت که این کار به چند روش امکان پذیر است و بکاپ گرفتن از ایمیل اوت لوک را از چند طریق انجام بدهید.

 

خروجی و Backup از ایمیل اوت لوک

برای خروجی و بکاپ گیری از ایمیل اوت لوک و سپس ایجاد و تهیه نسخه پشتیبان از ایمیل اوت لوک می توان مراحل زیر را انجام داد.

برنامه اوت لوک را باز کرده و روی File کلیک کنید.

1

Open & Export را انتخاب کنید، سپس روی Import / Export کلیک کنید.

2

در Import و Export Wizard گزینه Export to a file را انتخاب کنید و بر روی Next کلیک کنید.

3

Outlook Data File را انتخاب کنید و روی گزینه Next کلیک کنید.

نام حساب ایمیلی را که می خواهید بکاپ گیری از ایمیل ها را انجام بدهید، انتخاب کنید. مطمئن شوید که تیک Include subfolders را انتخاب کرده باشید و سپس Next را انتخاب کنید.

4

با کلیک بر روی Browse مکان ذخیره بکاپ گرفتن از ایمیل Outlook و محل ذخیره بک آپ اوت لوک را انتخاب کنید. نام پرونده مورد نظر خود را تایپ کنید، سپس بر روی OK کلیک کنید و ادامه دهید. در بخش Option مشخص کنید که هنگام صادرات ایمیل خود چه کاری باید انجام دهید. اگر یک File Data Outlook موجود است.

بر روی Finish کلیک کنید. نحوه بک آپ گرفتن از ایمیل اوت لوک به همین آسانی است. نحوه آرشیو گرفتن از Outlook با استفاده از همین روش ممکن است.

 

 -  نحوه برگرداندن ایمیل از روی بک آپ گرفته شده

 

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 
کد BSC : 1096676611290020241497728003-19028;