جلوگیری از دریافت ایمیل از آدرس های مزاحم در جیمیل

4 از 5 (3 نظر)

چگونه آدرس های ایمیل مزاحم و تبلیغاتی را بلاک کنیم؟

 

اگر هر روز با انبوه از ایمیل های تبلیغاتی و اسپم (Spam) از سوی اشخصاصی که آنها را نمیشناسید روبرو میشوید و یا اینکه شخصی با ارسال ایمیل متعدد برای شما ایجاد مزاحمت میکنند در ادامه روشی را به شما آموزش میدهیم که ایمیل آدرس افراد و گروه های ارسال کنند اسپم را بلاک کنید و دیگر این ایمیل ها را در صندوق دریافت ایمیل (Inbox) مشاهده نکنید.

 

 

جلوگیری از دریافت ایمیل از آدرس های مزاحم در جیمیل

برای بلاک کردن آدرس های مزاحم نیز در جیمیل باید وارد حساب کاربری گوگل خود شوید.بعد از وارد شدن به بخش inbox (صندوق ورودی در جیمل فارسی ) بروید.روی پیغام دلخواه که می خواهید آدرس فرستنده ی آن مسدود شود کلیک کنید تا پیام را مشاهده کنید.

در اسکرین مربوط به هر پیغام، در سمت چپ در کنار فلش reply یا پاسخ گویی، یک بخش به شکل فلش روبه پایین میبینید،روی فلش کلیک کنید تا گزینه های مختلف را ببینید.یکی از این گزینه ها مسدود کردن فرستنده ی همان ایمیل می باشد که در جیمیل های انگلیسی با عنوان block ان را مشاهده می کنید.

Block-Email-in-Gmail-1

در نسخه های اندروید جیمیل، فلش رو به پایینی که گفته شد مطابق شکل زیر به صورت سه نقطه دیده میشوند. باقی مراحل عینا مشابه نسخه وب می باشد.

Block-Email-in-Gmail

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127562024-1386425785-31072;