خبرنامه ها ، صندوق های الکترونیکی قدرتمند

4 از 5 (3 نظر)

خبرنامه ایمیلی

 

خبرنامه ها ، صندوق های الکترونیکی قدرتمند هستند در صورتی که به طور منظم ارسال شوند!

اگر در لیست تماس های تان آثار زیادی قرار داده اید یک تعهد موفقیت آمیز در برابر مشتریان تان دارید که در ابتدای کار عالی است.

چگونه این کار ممکن است؟

  • آیا شما قادر هستید که به مشتریان تان نزدیک شوید و آن ها را به محصولات و خدمات تان علاقه مند سازید.
  • مشتریان تان را درباره اخبار جدید محصولات شرکت تان به روز نگه دارد.
  • یک ارتباط قوی رواج دهید.
  • مخاطبان تان را گسترش دهید.
  • اجازه ندهید که مشتریان، شما را فراموش کنند.
  • به خاطر داشته باشید که مشتریان باید احساس تعهد کنند حتی زمانی که قصد خرید ندارند.

Email-newsletters

یک خبرنامه ثابت به مشتریان کمک می کند تا از اخبار جدید خبرنامه آگاهی داشته باشند. این کار باعث حس تعهد مشتریان با نام تجاری شما می شود.

خبرنامه، مشتریان را درباره آخرین اخبار محصولات و تولیدات شرکت تان به روز نگه می دارد. همچنین ابزاری قدرتمند برای گسترش مشتریان و تشویق آن ها برای ثبت نام در وب سایت و پیوستن به دنبال کنندگان در شبکه های اجتماعی و یا مغازه های فیزیکی است.

چگونگی طراحی یک خبرنامه

طراحی خبرنامه را با سولاتی از خودتان شروع کنید که این سولات عبارتند از:

چگونه خبرنامه در حال شکل گیری است؟
محتویات خود را برای چه افرادی ارسال می کنید؟
محصولات تان حاوی چه و جزییاتی خواهد بود؟
مشتریان شما به دنبال چه اطلاعاتی هستند؟ استفاده از چه نوع عکس هایی برای  خبرنامه تان مفید است؟
آیا حاوی محتوا و اطلاعات مفیدی می باشد؟

زمانی که شما پرسش های ذکر شده را از خودتان می پرسید، تعریفی اساسی از خبرنامه ای که می خواهید ایجاد کنید، به دست می آورید. همچنین برای طراحی خبرنامه و محتوای آن باید به این پرسش که چگونه می خواهید صندوق الکترونیکی را ارسال کنید، پاسخ دهید و صندوق های الکترونیکی باید به طور منظم ارسال شوند.

خبرنامه شما باید همیشه به روز و جدید باشد، زیرا یک خبرنامه تعهد طولانی مدت شما با مشتریان تان را نشان می دهد پس در این راستا باید زمان و تلاش تان را در به روز نگه داشتن آن
سرمایه گذاری کنید.

نکاتی مهم در موثر واقع شدن خبرنامه

1-با یک قالب زیبا شروع کنید

در ابتدا باید نام تجاری شرکت تان را به گونه ای طراحی کنید، تا مشتریان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. یک قالب خوب می تواند چندین مرتبه مورد استفاده قرار می­گیرد. مجموعه ای از قالب های از پیش تعیین شده را طراحی کرده ایم که شما می توانید در صورت نیاز سفارش دهید.

 

2-ویرایش متنی که دریافت کنندگان از شما انتظار دارند

شما چه سبکی را ترجیح می­دهید؟
برای مشتریان چه سبکی مناسب خواهد بود؟
نام های خصوصی، اخبار صنعتی، محتوای فصلی و مرتبط و غیره گزینه هایی است که برای متن وجود دارد. اگر به دنبال کاهش مانع بین مشتریان و شرکت تان هستید فقط به فکر فروش
محصولات خود نباشید. زبانی دوستانه برای محتوایتان انتخاب کنید که باعث جذب مشتریان شود. انتخاب زبانی نامفهوم و غیر قابل انعطاف قطعا نا مناسب می باشد.

برای ارایه محتوایتان از روشی جدید استفاده کنید، گاهی اوقات نیز ارزشمند است که از یک روش اثبات شده استفاده کنید.

گزینه های اشتراک گذاری که در پایان هر مطلب وجود دارد باعث افزایش ترافیک در وب سایت شما می شود. تعاملات اجتماعی نقش مهمی در رشد خبرنامه تان ایفا می کند. به عنوان مثال هر اشتراک گذاری که در رسانه های اجتماعی صورت می گیرد باعث جذب مشتریان جدید می شود. همچنین پیوند ها در خبرنامه مشتریان را ترغیب می کند که از وب سایت تان بازدید کنند، این امر باعث افزایش ترافیک وب سایت شما می شود.

به منظور اینکه بازدید مطالب در وب سایت تان افزایش یابد و خواندن مطالب برای مشتریان لذت بخش باشد بین متون و تصاویر در وب سایت تعادل برقرار کنید.

دنبال کنندگان وب سایت تان را فقط با این هدف که دیگران شما را تحسین می کنند افزایش ندهید. به کار بردن هر محتوایی در وب سایت کم ارزش است و باعث کاهش خوانندگان آن می شود که این امر فقط برای ارسال و توزیع مطالب مناسب است.

راز موفقیت هرخبرنامه ترکیبی است از محتوای باکیفیت و توزیع منظم است. این نکته را به یاد داشته باشید که کمیت همیشه بهترین نیست.

 

3-به کاربردن یک سیستم برای خبرنامه

سیستمی را برای خبرنامه خود انتخاب کنید و هرهفته و هر ماه آن را تکرار کنید. می توانید برای وب سایت تان سردبیری تعیین کنید و تا حد امکان، روزهای مشخصی را در هفته برای تهیه محتوای خبرنامه مشخص کنید.

رعایت این نکات باعث به روز تر شدن و خصوصی تر شدن وب سایت تان می شود.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 663751171272120242085353704-18996;