نحوه زمانبندی ارسال ایمیل در جیمیل

4 از 5 (3 نظر)

ارسال ایمیل زمان بندی شده در جیمیل

فرض کنید که میخواهید تولد دوست یا همکارتان را از طریق ارسال ایمیل تبریک بگویید اما می ترسید فراموش کنید و یا قصد ارسال یک ایمیل کاری به مدیر خود دارید اما ساعت نیمه های شب را نشان دهد و حتما نمی خواهید در این زمان ایمیل ارسال کنید. اما ممکن است صبح در وقت مناسب هم نتوانید آن را ارسال کنید. خبر خوب این است که در جیمیل و در تمامی این موارد، راه حل مناسبی وجود دارد و آن استفاده از برنامه های ارسال جیمیل زمان بندی شده است که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

 

افزونه Boomerang برای ارسال جیمیل زمان بندی شده

افزونه Boomerang یکی از سرویس هایی است که ایمیل های شما را زمان بندی شده ارسال می کند. Boomerang در کروم به بهترین شکل کار می کند و در سایر مروگر های فایرفاکس، اپرا، سافاری، ادج و همینطور برنامه اندروید وآیفون هم دارد. استفاده از این افزونه ساده و راحت است.

بعد از باز کردن سایت Boomerang  روی دکمه Add this to your Gmail! کلیک کنید. سپس در پیام نشان داده شده Add extension را بزنید.

وسپس در کادر نمایش داده شده جهت آموزش Start و لغو آموزش Skip را بزنید.

سپس یک ایمیل جدید را بنویسید. در زیر دکمه ارسال، دکمه Send Later را خواهید دید که باید روی آن کلیک کنید. با این کار می توانید برای تغییر تاریخ و زمان ارسال ایمیل اقدام کنید.

ایمیل-زمان-بندی-شده-در-جیمیل

پس از تایید در اولین استفاده، صفحه زیر نشان داده می شود که روی Allow کلیک کنید.

افزونه-Boomerang

بعد از این کار پیامی مبنی بر موفق بودن زمان بندی خواهید دید و کار به اتمام می رسد.

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 663751171273720241746190938-19036;