سایت ارسال ایمیل رایگان

4 از 5 (3 نظر)

سایت ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان

ایمیل تبلیغاتی در واقع ارسال ایمیل انبوه و تبلیغاتی به کاربران می‌باشد و از جدیدترین و بهترین روشهای تبلیغاتی جهت افزایش تجارت شما میباشد.

ایمیل مارکتینگ در واقع همان بازاریابی ایمیلی می‌باشد که معنای آن فروش سرویس یا کالا از طریق رایانامه یا همان ایمیل می‌باشد.

Free-promotional-email-site

 

معرفی تعدادی از سایت های ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان

نرم افزار ایمیل مارکتینگ رایگان Benchmark

Benchmark یک برنامه طراحی ایمیل است که از یک ویرایشگر کشیدن – رها کردنی استفاده می کند و این باعث می شود که تبدیل به یک پلت فرم خوب برای کاربران مبتدی باشد که می خواهند به ایمیل ها پاسخ دهند. شما حتی می توانید عکس ها را در این ویرایشگر ادیت کنید و افکت و برچسب و متن به آن اضافه کنید. قابلیت پاسخ خودکار، نظر سنجی ها و قابلیت نمایش در تلفن همراه و دسکتاپ از قابلیت های دیگر این برنامه ایمیل مارکتینگ است. شما در نسخه رایگان این برنامه می توانید ۱۴۰۰۰ ایمیل به ۲۰۰۰ مشترک خود ارسال کنید. از قالب های واکنشگرا، ادیتور کشیدن – رها کردنی، فرم های ثبت نام، ردیابی گوگل آنالیز و غیره استفاده کنید. نسخه پولی این برنامه از ۱۳٫۹۹ دلار در ماه شروع می شود.

 

ارسال ایمیل تبلیغاتی با SendinBlue

SendinBlue یک پلتفرم ایمیل مارکتینگ رایگان است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی ایمیل های تبلیغاتی و کمپین های بازاریابی را مدیریت کنید. این برنامه گزینه های گوناگونی برای ایمیل های معاملاتی، پاسخ خودکار و همچنین تمپلت های طراحی واکنشگرا را ارائه می دهد. برای استفاده از این برنامه ایمیل مارکتینگ به مهارت های طراحی نیاز نیست چونکه یک گالری تمپلت و یک برنامه طراحی کننده کشیدن – رها کردنی وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا ایمیل های دوستانه و جذاب ایجاد کنید.

این برنامه شامل قابلیت هایی همچون ارسال ایمیل، مدیریت تماس، ایجاد تبلیغات، ردیابی کمپین می باشد. در نسخه رایگان این برنامه محدودیتی برای تعداد مخاطبان وجود ندارد و شما می توانید در روز ۳۰۰ ایمیل را ارسال کنید، از طراح ایمیل، کتابخانه تمپلت ایمیل، شخصی سازی پیامک ها و غیره استفاده کنید. نسخه پولی این برنامه از ۲۵ دلار در ماه شروع می شود مه به صورت ماهانه می توانید ۴۰۰۰۰ ایمیل را ارسال کنید.

 

MailerLite – نرم افزار ارسال ایمیل انبوه رایگان

MailerLite یک راه حل ایمیل مارکتینگ برای بلاگرها و شرکت های کوچک است. مبتدیان می توانند ب استفاده از این برنامه به راحتی ایمیل ایجاد و ارسال کنند چونکه بسیاری از آموزش ها، نکات و یادداشت ها برای هر مرحله ارائه شده است. این برنامه یک برنامه ویرایشگر کسیدن و رها کردنی، ویرایشگر HTML، ویرایشگر متنی، ویرایشگر عکس داخلی، تمپلت طراحی خبرنامه، مدیریت فایل و غیره است. در نسخه رایگان این برنامه شما می توانید تعداد نامحدودی ایمیل به ۱۰۰۰ مشترک در ماه ارسال کنید. نسخه پولی این برنامه از ۱۰ دلار در ماه شروع می شود.

 

چگونه می توانیم مارکتینگ ایمیل انجام دهم؟ با جیمیل!

NetHunt یک ابزار CRM است که کاملا با جیمیل ادغام شده است و به شما کمک می کند تا مخاطبان مناسب خود را پیدا و برای آنها ایمیل ارسال کنید. شما می توانید پیام ها را شخصی سازی کنید، لیست ایمیل بسازید و از طریق یک ایمیل واحد به مشتریان خود دسترسی داشته باشید. برای دو کاربر با پوشه های نامحدود، فیلدهای ثبت، نمایش های ذخیره شده و غیره در نسخه رایگان این برنامه وجود دارد و شما می توانید ۲۰۰ ایمیل در ماه ارسال کنید و همچنین ایمیل ها را ردیابی کنید، گزارش ها را دریافت، از برنامه های موبایل استفاده کنید و غیره. نسخه پولی این برنامه از ۲۴ دلار در ماه شوع می شود و شما می توانید ۲۰۰۰ ایمیل در روز ارسال کنید.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

کد BSC : 66375117127242024-566257073-19024;