محدودیت های جیمیل و یاهو

4 از 5 (7 نظر)

محدودیت ارسال ایمیل انبوه در جیمیل و یاهو

 

حدودیت ارسال ایمیل انبوه در جیمیل و یاهو , برای ارسال ایمیل با جیمیل قوانین و محدودیتهائی وجود دارد که شاید همه با انها اشنا نیستند.

گوگل تعداد ایمیلهائی را که میتوان هر روزه ارسال کرد را محدود کرده است و در صورتیکه بیش از حداکثر مجاز روزانه ایمیل ارسال گردد, گوگل میتواند موقتا و بدون اطلاع به کاربر حساب او را غیر فعال سازد. در اینصورت کاربر برای دسترسی مجدد به حساب خود باید 24 ساعت انتظار بکشد. 

جیمیل برای ارسال ایمیلهای انبوه و یا کمپین میلینگ نیست. اگر کاربری مایل باشد که یک ایمیل را برای افراد بسیاری ارسال کند, بهتر است برای اینکه اکانت او معلق نشود انچه را که در زیر امده را رعایت و به انها عمل کند:

 

 

قانون شماره یک :

شما میتوانید هر روزه تا حداکثر برای 500 گیرنده ایمیل ارسال کنید. اگر بیش از این مقدار ایمیل بفرستید ممکن است حساب شما معلق گردد. لازم به تذکر است که این محدودیت در مورد تعداد گیرندگان ایمیل است و نه تعداد پیامها و مثلا میتوان ده ایمیل را برای پنجاه نفر ارسال کرد و یا یک ایمیل را برای حداکثر پانصد نفر فرستاد.

قانون شماره دو :

اگر با یک کلاینت POP یا IMPAP به جیمیل دسترسی دارید و مثلا از برنامه ای چون اوتلوک مایکروسفت استفاده میکنید, میتوانید یک ایمیل را برای حداکثر صد گیرنده ارسال کنید. در غیر اینصورت ممکن است اکانت شما به مدت یکروز معلق شود. 

قانون شماره سه :

قبل از ارسال و پاسخ به ایمیلی, ادرس گیرنده های متفاوت انرا با دقت کنترل کنید چون اگر این پاسخ حاوی ادرس ایمیلهائی که وجود ندارند و یا حذف شده اند باشد, جیمیل با خطاهای ارسال روبرو شده و این امر میتواند منجر به معلق شدن حساب جیمیل گردد. لازم است که بدانید که ظاهرا حداکثر خطای ادرس 25 ادرس است.

قانون شماره چهار :

شما میتوانید چندین ادرس ایمیل را به اکانت اصلی جیمیل خود مرتبط کرده و با هر یک از انها ایمیل ارسال کنید. اما با ارسال ایمیلی از ادرسی غیر از ادرس اصلی, محدودیتهائی که توضیح داده شدند در مورد ادرس اصلی اعمال خواهند شد.

قانون شماره پنج :

اگر ایمیلهائی توسط اسکریپتهائی چون مثلا گوگل اسکریپت برای اکانتهای رایگان ارسال نمائید, محدودیت روزانه حداکثر صد گیرنده میباشد.

همچنین باید بدانید که اگر به مدت نه ماه تمام به اکانت خود وارد نشوید (ارسال و دریافت ایمیل اجباری نبوده بلکه فقط ورود به حساب جیمیل برای فعال نگاه داشتن ان کافی است), گوگل میتواند اکانت شما را حذف کند.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 663751171273120241918314395-31268;