معرفی سایت برای دانلود قالب ایمیل رایگان

4 از 5 (3 نظر)

معرفی منابع رایگان برای دانلود قالب ایمیل

قبلا در ارتباط با ایمیل ، ثبت و مدیریت آن آموزش های زیادی وجود دارد. مثلا مخفی کردن ایمیل حین ثبت نام و... اغلب افراد حین کار با سرویس های ایمیل و یا طراحی یک سرویس جدید، مهارت کامل در کدنویسی را ندارند و دانشی کافی در زمینه ی Html و Css نیز در اختیار ندارند. به همین دلیل می خواهیم برای این افراد که مهارت کافی در طراحی قالب های حرفه ای ندارند ، قالب های زیبایی را معرفی کنیم تا ایمیل های متفاوت تری را بتوانند ارسال کنند.

 

 

دانلود قالب رایگان ایمیل در ۹۹ Designs

Designs99 یکی از بهترین مراجع برای دانلود قالب های ایمیل در دسته بندی های مختلف و بر اساس نام  طراحان می باشد. قالب های مربوط به پیغام های ایمیل در این وب سایت ، در ۴ رنگ اصلی در دسترس می باشد.

Introducing-free-resources-to-download-email-templates

دانلود قالب رایگان ایمیل در Cake Mail

Cake Mail قالب های ایمیلی را برای اهداف مختلف نظیر رستوران های زنجیره ای که نیاز به ایمیل دارند، ایمیل مدارس و دانشگاه ها و …به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است.

ساخت خبرنامه ی ایمیلی ریسپانسیو با Campaign Monitor

در این وب سایت ، ۳۶ قالب رایگان برای خبرنامه ی ایمیلی عرضه شده است.

ارسال ساده تر ایمیل با قالب های ایمیل Email on Acid

با استفاده از قالب های رایگان این منبع ، می توانید ایمیل های خود را راحت تر ارسال کنید. هر سرویس ایمیلی که از این قالب استفاده کند، می تواند از مزایایی نظیر پیش نمایش ایمیل بعد و قبل از ارسال، امکان ۱ تا ۳ ستونه کردن ساختار و نمایش فول ریسپانسیو آن استفاده کنید. در دستگاه هایی با اسکرین کوچک تر ، برای نمایش بهتر،  ۲ یا ۳ ستون به ۱ ستون تبدیل میشود.

 

 

 
 
 
 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127002024-1714703475-31300;