نرم افزار Enigmail

4 از 5 (3 نظر)

روش رمزگذاری با نرم افزارهای Enigmail

در برخی موارد ما از ایمیل ها برای ارسال اسناد محرمانه یک شرکت و یا نامه های خصوصی حاوی اطلاعات شخصی و بانکی استفاده میکنیم که در صورت سو استفاده و هک شدن اکانت ایمیل توسط افراد سودجو میتواند آثار زیان باری برای ما بهمراه داشته باشد. در ادامه از امن ترین روش رمزگذاری برای ایمیل را معرفی میکنیم که استفاده از آنها برای ارسال ایمیل درجه امنیت و اطمینان ایمیل های ارسالی شما را بالا میبرد.

نرم افزار Enigmail

Enigmail یک افزونه رایگان برای ایمیل کلاینت معروف Mozilla Thunderbird است (این افزونه برای نرم افزارهای مشابه نیز موجود است). برای استفاده از این افزونه شما نیازدارید تا نرم افزارهای GNU Privacy Guard و Thunderbird را بر روی سیستم عامل خود نصب کنید.پس از نصب افزونه و اضافه شدن منو OpenPGP به نرم افزار Thunderbird میتوانید از طریق گزینه setup wizard این منو مراحل نصب خودکار شامل ایجاد یا وارد کردن یک جفت کلید عمومی و خصوصی را طی کنید.

 

به طور پیش فرض، پیام های ارسالی توسط ایمیل کلاینت ها دارای امضا دیجیتالی هستند که این اطمینان را به دریافت کنندگان میدهند که ایمیل از سوی شخص شما ارسال شده است اما برای اضافه کردن قابلیت رمز نگاری به یک پیام میتوانید با کلیک بر روی دکمه S/MIME و انتخاب گزینه Encrypt This Message رمزنگاری را برای ایمیل ارسالی فعال کنید.

Enigmail

همچنین میتوانید این قابلیت را بر روی سرویس دهنده جیمیل توسط افزونه فایرفاکس FireGPG استفاده کنید.

 

 
 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 663751171273220241179920407-31128;