پنل ایمیل مارکتینگ

4.25 از 5 (4 نظر)

پنل ایمیل مارکتینگ

بازاریابی ایمیل یک نوع بازاریابی مستقیم است که با استفاده از پست الکترونیکی به عنوان وسیله ای برای ارتباط پیام های تجاری و یا جمع آوری پول به مخاطبان است.

پنل ایمیل مارکتینگ چیست؟

پنل ایمیل مارکتینگ پنلی است که شما در آن ایمیل های خود را طراحی می کنید و سپس برای لیست مخاطبانتان که باز هم در همان پنل موجود است ارسال می کنید. شرکت های زیادی وجود دارند که در ازای دریافت مبلغی پول پنل خود را در اختیار شما قرار می دهند.

بدلیل اینکه خرید اکانت پولی این سرویس دهنده ها برای کاربران ایرانی غیر ممکن است ما این کار را برای شما انجام می دهیم. به این صورت که شما بودجه مورد نظر خود را می گویید و ما هم طرح های هر کدام از این موارد را بررسی کرده و مناسب ترین آن ها را برای شما انتخاب می کنیم. پس از اینکه پنل مناسب خود را انتخاب کردید ما اکانت شما را شارژ می کنیم و می توانید پنل ایمیل مارکتینگ پولی با بسیاری از امکانات خود را داشته باشید.

 

Email-Marketing-Panel

 

پنل ایمیل مارکتینگ رایگان

شرکت هایی که خدمات پنل ایمیل مارکتینگ ارائه می کنند از همان ابتدا نمی خواهند که از آن ها خرید کنید. زمانی که با آن ها تماس می گیرید و می گویید که می خواهید پنل آن ها را خریداری کنید به شما پیشنهاد می دهند برای مدتی محدود بصورت رایگان از خدمات آن ها استفاده کنید تا با محیط کاربری آن آشنا شوید.

استفاده از پنل ایمیل مارکتینگ رایگان را تنها برای یادگیری ایمیل مارکتینگ و شیوه ی ارسال ایمیل ها به شما پیشنهاد می کنم. اگر می خواهید که کسب و کارتان زودتر پیشرفت کند و عملکرد بهتری در بازاریابی ایمیلی داشته باشید بهتر است که از پنل های پولی استفاده کنید.

پنل ایمیل مارکتینگ ارزان

کسب و کارهایی که به مرحله ای رسیده اند که می خواهند به کسب و کارهای بزرگ تبدیل شوند بیشتر به دنبال خرید پنل ایمیل مارکتینگ ارزان می گردند. البته به دلیل اینکه ابزار ایمیل مارکتینگ خارجی با دلار کار می کنند این کار کمی دشوار است چون اکثرا قیمت ها برای ما گران تمام می شود. با این حال ما سعی می کنیم ارزان ترین ها را برای شما پیدا کنیم.

به صورت کلی دو شیوه ی قیمت گذاری وجود دارد که ابزار بازاریابی ایمیلی از آن ها استفاده می کنند:

قیمت گذاری بر اساس تعداد ایمیل های ارسالی: در این روش به ازای هر ایمیلی که ارسال می کنید باید مبلغی را بپردازید. برای شرکت هایی که تعداد مخاطبان کمی دارند و به دفعات کمی ایمیل ارسال می کنند استفاده از این قیمت گذاری بهتر است.

قیمت گذاری بر اساس تعداد مخاطبان یا تعداد ایمیل ها: شرکت های ارائه دهنده ی خدمات بازاریابی ایمیلی یا به شما اجازه می دهند هر تعداد مخاطبی که می خواهید را داشته باشید ولی در عوض تعداد ایمیل های محدودی را بصورت ماهانه ارسال کنید و یا برعکس. در این شیوه شما مبلغی را به صورت ماهانه پرداخت می کنید و می توانید تا سقف مجازی ایمیل ارسال کنید. این شیوه قیمت گذاری برای شرکت هایی که لیست مخاطبان زیادی دارند و همچنین تعداد زیادی ایمیل ارسال می کنند مناسب است.  

پنل ایمیل مارکتینگ فارسی

شرکت هایی که می خواهند ایمیل های خود را بیشتر برای مخاطبان فارسی زبان خود ارسال کنند به این مورد بیشتر توجه می کنند. خرید پنل ایمیل مارکتینگ فارسی کار چندان سختی نیست. بسیاری از شرکت های ایرانی هستند که خدمات ارسال ایمیل ها را در فضایی کاملا فارسی زبان فراهم می کنند. اگر می خواهید از ابزار ایمیل مارکتینگ خارجی استفاده کنید هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. یکی از بهترین سرویس دهنده های بازاریابی ایمیلی میل چیمپ MailChimp است. این سرویس دهنده از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند و می توانید ایمیل های خود را با متون فارسی نیز به راحتی ارسال کنید.

اگر پنل ایمیل مارکتینگ دیگری استفاده می کنید نیز می توانید ابتدا در ابزاری که از فارسی پشتیبانی می کند قالب خود را طراحی کنید و سپس قالب خود را بصورت فایل HTML استخراج کنید تا از کد آن در یکی دیگر از سرویس دهنده ها استفاده کنید.

پس از انتخاب پنل ارائه دهنده سرویس ایمیل مارکتینگ، چکار کنیم؟

زمانی که مثلا الستیک ایمیل را به عنوان سرویس ارائه دهنده ایمیل مارکتینگ خود انتخاب کردید باید ببینید کدام پلن آن مناسب شماست. هر پنل ایمیل مارکتنیگ داری پلن های مختلف سالانه، ماهانه و یا هزینه بر اساس تعداد ایمیل ارسالی است که شما باید بر اساس تعداد مخاطب و ایمیل هایی که می خواهید در هر ماه ارسال کنید یک پلن را انتخاب کنید.

اگر تصمیم خود برای ایمیل مارکتینگ را قطعی کرده اید می توانید از صفحه ی خدمات ایمیل مارکتینگ ما پنل دلخواه خود را انتخاب کنید و با ما تماس بگیرید. متخصصان ما در کمترین زمان ممکن قیمت های هر کدام از ابزار بازاریابی ایمیلی را در اختیار شما قرار می دهند.

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

کد BSC : 66375117127282024-264230088-18920;