پیدا کردن آدرس ایمیل جیمیل ، یاهو ..

4.14 از 5 (7 نظر)

چگونه آدرس ایمیل افراد را در اینترنت جستجو و پیدا کنیم؟

اگر فرد مورد نظر شما از سرویس های ساخت ایمیل یک بار مصرف و موقت استفاده نکند و یک آدرس ثابت داشته باشد می توانید با استفاده از روش های زیر آدرس ایمیل او را تحقیق کنید:

از خود او بپرسید!

برای فهمیدن آدرس ایمیل افراد بهترین پرسیدن از خود آن فرد است. اگر شماره تلفن یا سایر اطلاعات تماس او را دارید می توانید از برنامه مسنجر کامپیوتر با قابلیت استفاده همزمان اکانت تلگرام ، واتس اپ و.. استفاده کنید و همزمان در مسنجر های مختلف از او بخواهید آدرس ایمیلش را با شما در میان بگذارید. البته که این روش برای پیدا کردن آدرس ایمیل شخصی که او را اصلا نمی شناسید کاربردی نیست و بهتر است از روش های بعدی استفاده کنید.

 

 

پیدا کردن آدرس ایمیل جیمیل ، یاهو .. با بررسی اکانت فرد در شبکه های اجتماعی

برخی از افراد به خصوص اگر اکانت پرطرفداری داشته باشند یا مثلا از بیزینس پروفایل در اینستاگرام، فیس بوک و…استفاده کنند اطلاعات تماس از طریق ایمیل خود را ثبت می کنند. بنابراین بد نیست اکانت افراد را در شبکه های اجتماعی معروف چک کنید.

در برخی از پروفایل های فیس بوک بخشی به عنوان Ask for [nemae]’s email address دیده می شود که با استفاده از آن می توان درخواست ارسال آدرس ایمیل را به صاحب پروفایل ارسال نمود.

یافتن آدرس ایمیل دیگران با جستجو در گوگل

راه دیگر یافتن جیمیل ، یاهو و.. افراد جستجو نام فرد در گوگل است. این راه گزینه مناسب تری است اگر فرد مدنظر شما از اسامی غیرمعمول در آدرس ایمیل خود استفاده کرده باشد. در جستجو نام افراد بهتر است اطلاعاتی اضافی تایپ کنید و به گوگل در نمایش اطلاعات دقیق تری کمک کنید. استفاده از فیلد یا زمینه کاری فرد یا مثلا محل کار وی را در جستجو ایمیل در گوگل فراموش نکنید.

How-to-get-people's-wish-addresses-on-the-internet

پیدا کردن آدرس ایمیل اشخاص مختلف با سایت Hunter

در وب سایت Hunter کافی است اسم یک برند، وب سایت یا نام مشخصی را وارد کنید تا تمام آدرس های ایمیل موجود که حاوی کلمات یا کلمات مشابه باشند را مشاهده کنید. با استفاده از اکانت ماهانه رایگان می توانید تا ۱۵۰ آدرس ایمیل را جستجو نمایید.

در جستجو آدرس ایمیل افراد مراقب وب سایت های اسپم و افراد سودجو باشید. سایت های زیادی ادعا می کنند که می توانند این کار را با پرداخت هزینه ای انجام دهند. پس اگر پیدا کردن این آدرس برای شما ضروری است ریسک کنید و هزینه را پرداخت نمایید.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127032024500779105-31200;