پیدا کردن ایمیل صاحب و مدیران سایت ها با Who.is

4 از 5 (3 نظر)

پیدا کردن ایمیل صاحب و مدیران سایت ها از طریق سرویس Who.is

whois چیست ؟

هر فردی که در اینترنت دامنه ای ثبت می کند مشخصاتی را به عنوان صاحب امتیاز دامنه در هنگام ثبت دامنه وارد سیستم می کند ، این اطلاعات در یک بانک اطلاعاتی که شامل اطلاعات مدیران یا نمایندگان تمام وب سایت ها می شود نگهداری می شود و هر بازدیدکننده معمولی می تواند مشخصات صاحب یک دامنه را به راحتی مشاهده کند ، کاربر می تواند مشخصاتی مانند نام و نام خانوادگی مدیر وب سایت ، تلفن ثابت ، فکس یا همراه را به همراه آدرس پستی، کد پستی، ایمیل را مشاهده کند، همچنین کاربر می تواند بررسی کند که آن دامنه چه زمانی به ثبت رسیده است یا چه زمانی منقضی می شود و یا اینکه آخرین آپدیت مشخصات یا دی ان اس های آن چه زمانی بوده است. هر کاربرمی تواند مشاهده کند که این دامنه به کدام دی ان اس ها متصل شده است.

اگر شخص مورد نظر شما دارای سایت و وسرویس ثبت شده بر روی اینترنت است احتمال اینکه آدرس ایمیل خود را در هنگام ثبت سایت وارد کرده باشد و این اطلاعات برای عموم در دسترس باشد زیاد است ، برای اینکار فقط کافیست آدرس سایت وی را در در سرویس های پیدا کردن مشخصات سایت مثل Who.is وارد کنید و در قست Email بخش Registrar Data ایمیل شخص مورد نظر ثبت کننده آدرس را مشاهده کنید.

یافتن-ایمیل-مدیران-سایت-ها-با-Who-is

 

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127502024-1535723462-31208;