نمایندگی پیام صوتی

4.25 از 5 (4 نظر)

نمایندگی پیام صوتی

 

پنل پیامک صوتی چیست؟

پنل پیامک صوتی همانند سایر پنل ها محیطی تحت وب دارد که با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبور خود وارد حساب خود شده و اقدام به ارسال پیامک صوتی تکی یا گروهی یا تبلیغاتی می کنید ، پیام های صوتی توسط خود شما با نرم افزار موجود در پنل ضبط شده یا می توانید توسط استادیو های ضبط صدا نیز این کار را انجام دهید ، که این کار ضمن داشتن هزینه ضبط استادیو دارای کیفیت عالی دیجیتال و امکان استفاده از موزیک و صدا ضمن پخش تبلیغ است که می تواند تاثیر زیادی روی مخاطب داشته باشد.

نمایندگی-صوتی

 


 

روشهایی کسب درآمد نمایندگی پیام صوتی

 - فروش پنل پیام صوتی :

مشتریان خود را در همه جا جستجو کنید . موسسات و شرکت‌ها ، مدارس و دانشگاه‌ها ، انتشارات ، شعب بیمه و … همه جزو مشتریان شما هستند.

 - پیام های صوتی ارسالی :

تعداد ارسالی های شما با افزایش کاربران به تدریج بیشتر خواهد شد.

 - فروش سامانه نمایندگی صوتی :

خود شما نیز می‌توانید اقدام به فروش سامانه‌های نمایندگی پیام کوتاه کرده و از این طریق کسب درآمد کنید . به این ترتیب علاوه بر سود عایده در زمان فروش سامانۀ نمایندگی ، بروی پیام های ارسالی نمایندۀ خود نیز سود خواهید داشت. پارس گرین بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد ما به صورت شبانه‌روزی از شما پشتیبانی می‌کنیم.

سامانه-تماس-صوتی-voice-call

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیام صوتی عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127362024-914569531-17612;