بازاریابی پیامکی چه مزایایی برای ما دارد

4 از 5 (3 نظر)

آموزش صحیح بازاریابی از طریق اس ام اس تبلیغاتی

توسعه روز‌افزون دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات، اصلی‌ترین عامل بروز تغییرات جامعه اطلاعات و ارتباطات است که می­توان به یکی از این موارد از جمله تغییرات در روند بازاریابی اشاره کرد. در حال حاضر ابزارهای تبلیغاتی فراوانی مانند تلویزیون، رادیو، وب سایت، مجلات، گوگل و … جهت بازاریابی وجود دارد که در چند سال اخیر پیامک نیز به جمع آن­ها افزوده شده است.

بازاریابی با پیامک از رسانه­ های پیشین خود شخصی تر و خصوصی­تر است. زیرا بسیاری از مصرف کنندگان ، وسایل بی سیم خود را هر کجا که میروند با خود می­برند و به­ تناوب از آن استفاده می­کنند و در حال حاضر یکی از ارزان­ترین و هدفمندترین ابزارهای تبلیغاتی است. در بازاریابی پیامکی از مشاهده­ ی صد در صدی پیامک توسط مخاطبین خود اطمینان دارید، به عبارت دیگر با کمترین هزینه ممکن بیشترین مشاهده کننده تبلیغات را خواهید داشت که در مقایسه با دیگر ابزارهای تبلیغاتی کم نظیر و فوق العاده است.

SMS-marketing-training

 

بازاریابی پیامکی چه مزایایی برای ما دارد

بین شما و مشتری هیچ واسطه‌ای وجود ندارد!

زمانی که شما پیامک تبلیغاتی برای مشتری خودتان ارسال می‌کنید، به‌صورت کاملاً مستقیم و شخصی با او در ارتباط هستید. یعنی چه؟ یعنی اینکه شما به تلفن همراهِ مشتری، که دیگر می‌توان گفت شخصی‌ترین وسیله هر نفر است، دسترسی دارید. اگر برای مثال از تلویزیون یا روش‌های دیگری برای تبلیغات استفاده کنید، ممکن است دیده نشوید چون به هر حال همه آدم‌ها همیشه پای تلویزیون نیستند! اما زمانی که به موبایل افراد پیام می‌دهید، قطعاً خیلی راحت‌تر و البته کم‌هزینه‎‌تر نظر مشتری را جلب می‌کنید!

شما تقریباً به همه دسترسی دارید!

واقعاً نیازی به گفتن ندارد که دیگر امروز کسی نیست که (حداقل!) یک تلفن همراه در جیبش نباشد! ممکن است همه این افراد به شبکه‌های اجتماعی دسترسی نداشته باشند اما قطعاً همه آن‌ها پیامک دریافت می‌کنند! این یعنی یک خبر خوب برای شما! چرا؟ چون تقریباً هر کسی که تلفن همراه دارد می‌تواند مشتری بالقوه شما باشد!

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127212024-1026013634-31832;