آموزش فعال سازی افزونه بوکلی برای ارسال پیامک

4 از 5 (3 نظر)

آموزش مراحل نصب و فعال سازی افزونه نوبت دهی بوکلی برای ارسال انی پیامک

Learn-how-to-activate-bookly-plugin-for-sending-SMS

ابتدا باید افزونه بوکلی فارسی را تهیه کرده باشید و نصب کرده باشید و سپس جهت فعال کردن امکان پیامکی باید مراحل ذیل را طی نمایید . ابتدا وارد هاستینگ سایت خود شوید.

public_html/wp-content/plugins/appointment-booking/

وارد مسیر فوق شوید، وقتی افزونه بوکلی فارسی نصب می کنید معمولا در پوشه plugin شما پوشه ای به نام booking-appointment ایجاد می شود و افزونه در این پوشه نصب می شود، حال اگر این پوشه با این نام وجود نداشت، نام دیگری همچون این پوشه را پیدا کنید و فایل دانلود شده از سایت ما را در این پوشه کپی کنید و سپس از حالت فشرده خارج نمایید.

جهت تنظیمات ابتدا وارد مدیریت وردپرسی خود شوید ودر قسمت نوبت دهی سپس در قسمت تنظیمات و سپس در قسمت پنل پیامک باید اطلاعات مربوط به سامانه پیامکی خود را وارد نمایید که در این صفحه اطلاعاتی همچون فعال کردن سرویس، آدرس وب سرویس، شماره پنل، نام کاربری و پسورد است که فعال بودن سرویس مبنی بر فعال کردن افزونه پیامک بوکلی که امکان ارسال پیامک را فراهم می کند. آدرس وب سرویس به صورت پیش فرض com.ippanel://Https وارد شده است که صحیح می باشد.

شماره پنل همان شماره خط ارسال کننده پیامک است.

نام کاربری و رمز عبور همان امضای دیجیتال هست که از منوی وب سرویس دریافت کردید .

در انتها پس از وارد کردن تمام این موارد دکمه “ذخیره” را بزنید تا تنظیمات ذخیره گردد.

لازم به ذکر است که پس از ذخیره تنظیمات درصورتی که اطلاعات صحیح وارد شده باشد، بالای همین صفحه اعتبار پنل پیامکی و تاریخ انقضا پنل پیامکی شما را نشان می دهد.

جهت تست این افزونه می توانید وارد قسمت نوبت دهی سپس گزینه اعلان پیامک را کلیک نمایید. در این صفحه ابتدا کشور ایران را انتخاب نمایید و سپس در کادر یک شماره موبایل وارد نمایید و در انتها دکمه تست ارسال اس ام اس را بزنید.

جهت تنظیمات پیامکی برای اطلاع رسانی به کاربر سایت و یا مدیر سایت باید طبق ذیل عمل کنید.

وارد قسمت نوبت دهی سپس گزینه اعلان پیامک را کلیک نمایید و با صفحه ذیل روبرو خواهید شد.

با ویرایش هر کدام از این موارد می توانید متن پیامکی خود را وارد نمایید.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117119032024-1727277535-31648;