نحوه اتصال سامانه پیامک به افزونه دیجیتس

4.73 از 5 (11 نظر)

نحوه اتصال سامانه پیام کوتاه پارس گرین با افزونه Digits

یکی از نواقص وردپرس و فروشگاه ووکامرس نبود امکان ثبت نام با موبایل است. در دنیای امروز که همه افراد گوشی موبایل دارند میتوانند به راحتی با یک شماره موبایل ثبت نام کنند و با یک شماره موبایل وارد سایت شوند. با افزونه دیجیتس ( ثبت نام با موبایل ) کاربر فقط با یک شماره موبایل میتواند ثبت نام کند. حتی نیازی به ایجاد رمز عبور هم نیست و برای ثبت نام و لاگین از طریق رمز عبور یک بار مصرف میتوان اقدام کرد.

معرفی افزونه دیجیتس

افزونه دیجیتز به‌ کاربر اجازه می‌دهد تا تنها با وارد کردن شماره موبایل خود، وارد وب‌سایت شما شود. ایمیل دیگر ضرورتی ندارد. فقط پیامک کافی‌ است. در عضویت با روش قدیمی اگر رمز عبور فراموش شود ، باید از طریق ایمیل و صرف زمان بیشتر بازیابی رمز انجام شود. فقط به‌خاطر همین نکته‌ها، وب‌سایت‌ها امروزه کاربران خود را از دست می‌دهند زیرا هیچ‌ کس وقت انجام این کارها را ندارد. ولی با Digits ، همه‌چیز متحول می‌شود... مردم اکنون گوشی موبایل را همیشه به ‌همراه دارند، به‌ همین دلیل، ورود به حساب بسیار آسان شده است. اکنون کاربرد می‌تواند با ارائه شماره تلفن همراه خود و دریافت رمز یک‌بار مصرف، وارد حساب خود شود. داشتن رمز عبور، الزامی‌ نیست. 

 

 

نحوه اتصال سامانه پیامک به افزونه دیجیتس

فیلد های که در بخش تنظیمات پنل پیامکی افزونه digits وجود دارد را به شکل زیر تکمیل فرمایید.

 - Signature : در این بخش امضا دیجیتال را وارد نمایید. آموزش نحوه تولید امضا دیجیتال

 - خط ارسال کننده پیامک : شماره خط اختصاصی یا عمومی خود را از سامانه پیامک خوانده و سپس در این بخش وارد نمایید.

 - Send OTP Method : روی گزینه خیر قرار دهید.

 - Tenplate ID : در این بخش متنی وارد نکنید.

 - نمونه متن : در این قسمت متن پیامک خود را وارد کنید، دقت فرمایید که جای کد، که قرار هست توسط ماژول ایجاد شود کلمه "OTP" را بنویسید.

نحوه-اتصال-سامانه-پیامک-به-افزونه-دیجیتس

در پایان در بخش تست تنظیمات درگاه پیامکی شماره موبایل خود را جهت تست وارد کرده و گزینه تست را انتخاب نمایید.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

telephone

مشاوره-رایگان

 

 

 

 

 

 

 

کد BSC : 663751171202320241443432007-32092;