نحوه اتصال برنامه هلو به سامانه پیامک

4.8 از 5 (20 نظر)

 اتصال سامانه پیامک به نرم افزار حسابداری هلو

برای ارسال پیامک از طریق نرم‌افزار هلو، باید نسخه‌ای از این نرم‌افزار را نصب کنیم که امکانات مربوط به ارسال پیامک را داشته باشد. نسخه‌های قدیمی نرم‌افزار هلو، قابلیت ارسال پیامک را ندارند. برای برخی نسخه‌های جدید نیز هنوز این امکان فراهم نشده است. برای اتصال نرم‌افزار هلو به ارسال پیامک، ابتدا باید به منوی تنظیمات در نرم افزار هلو رفته و جستجو کنیم. اگر در منوی تنظیمات، گزینه‌ای با عنوان تنظیمات سرویس دهنده دیده شد، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که نرم‌افزار هلوی شما امکانات مربوط به ارسال پیامک را داشته و می‌توانید پیامک‌های مورد نظرتان را از طریق نرم‌افزار هلو، ارسال کنید.

نحوه  اتصال سامانه پیامک به نرم افزار حسابداری هلو

برای ارسال پیامک از طریق نرم‌افزار هلو، باید ان را به یک سامانه پیامکی متصل کنید. اتصال نرم‌افزار هلو به ارسال پیامک، از دو طریق انجام می‌شود. یکی از طریق مودم و دیگری از طریق پنل پیامک اینترنتی. در روش اول اتصال نرم‌‌افزار هلو به ارسال پیامک که استفاده از مودم است، یک سیم کارت داخل مودم قرار گرفته و به کامپیوتر وصل می‌شود و شارژ ماهیانه آن به اپراتور پرداخت می‌شود. روش دوم اتصال نرم‌افزار هلو به ارسال پیامک، ارسال از طریق پنل پیامکی است که از طریق وب سرویس انجام شده و قابلیت ارسال پیامک انبوه را دارد. برای استفاده از پنل پیامکی باید به اینترنت مجهز باشید. استفاده از وب سرویس این امکان را به شما می‌دهد که سرعت و حجم ارسال پیامک بالاتری را داشته باشید.

ارسال پیامک از طریق برنامه هلو

استفاده از مودم برای ارسال پیامک از طریق نرم‌افزار هلو، کار سخت و پیچیده‌ای است به همین دلیل افرادی که نیازند ارسال پیام از طریق نرم‌افزار هلو هستند معمولا به سراغ سامانه پیامک می‌روند. برای اتصال نرم‌افزار هلو به ارسال پیامک، ابتدا آدرس وب سرویسی که با نرم‌افزار هلو سازگاری دارد را وارد کرده و سپس نام کاربری و رمز عبور پنل پیامکی را وارد می‌کنیم. با وارد کردن شماره گیرنده و فرستنده در بخش مورد نظر، اطلاعات وارد شده کامل خواهد شد و از این طریق تنظیمات پیامک نرم‌افزار هلو را انجام داده‌ایم. تقریبا می‌توان گفت نحوه اتصال نرم‌افزار هلو به ارسال پیامک به تمامی پنل‌های پیامکی یکسان است و استفاده از هر پنل پیامکی برای نرم‌افزار هلو، تنظیمات یکسانی دارد و ممکن است تفاوت‌های مربوط به آن بسیار جزیی باشند.

 

 

نحوه اتصال برنامه هلو به سامانه پیامک

سامانه پیامک قابلیت اتصال به نرم‌افزار هلو را دارد و در این زمینه راحت‌ترین وب سرویس را در اختیار مشتریان استفاده از این خدمات قرار می دهد.

وارد نرم افزار هلو شده و مانند تصویر زیر از منوی تنظیمات مدیریتی گزینه "تنظیمات سرویس دهنده" را انتخاب نمایید.

holoo-panel-sms

برای اتصال سامانه پیامک به نرم‌افزار هلو کافی است نام PARSGREEN و آدرس وب سرویس زیر را در محل مورد نظر در تنظیمات وارد کرده و سپس امضای دیجیتال که از سامانه پیامک دریافت کرده‌اید را در محل مورد نظر (یعنی نام کاربری و رمز عبور) وارد کنید. بعد از آن شماره اختصاصی خود را وارد کرده و آن را ذخیره می‌کنید.

آدرس سایت (url):

http://sms.parsgreen.ir/UrlService/sendSMS.ashx

 

Connect-SMS-system-to-Peach-accounting-software

در پایان مانند تصویر زیر گزینه ارسال پیامک کلیک کرده و گروه های مورد نظر را انتخاب کنید و در بخش نحوه ارسال نام پنلی که در تصویر بالا قرار داده اید را انتخاب نمایید.

اتصال-سامانه-پیامک-به-نرم-افزار-هلو

 

 
 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 109667661119472024-140664560-31664;