ارسال اس ام اس از کامپیوتر

4.25 از 5 (4 نظر)

ارسال پیامک از طریق کامپیوتر

ارسال پیامک از طریق کامپیوتر، کار دشوار و پیچیده ای نیست. در ضمن مزیت های ارسال پیامک از رایانه ازجمله سرعت بالای ارسال پیامک را نمیتوان با تلفنهای همراه مقایسه نمود ، به طور مثال با گوشی اگر 100 پیامک را در 10دقیقه ارسال کنید ، با سیستم می توانید به 1000 شماره در چند ثانیه پیامک ارسال کنید.

یکی از بهترین روش های ارسال و دریافت پیامک استفاده از پنل پیامکی می باشد که امکانات فوق العاده ای را جهت مدیریت پیامک در اختیار کاربران قرار می دهد.

جهت ارسال پیامک از کامپوتر و یا تبلت ابتدا در پنل اس ام اس پارس گرین ثبت نام نموده سپس اقدام به بررسی سامانه نمایید بدین منظور یک اعتبار (شارژ) رایگان برای شما پیش بینی شده است.

پس از بررسی و مشاوره با تیم کارشناسی پارس گرین و انتخاب یکی از سرویس های موجود اقدام به فعال سازی نمایید تا ارسال پیامک شما با قدرت انجام شود.

ارسال-پیامک-از-کامپیوتر-Send-sms-from-computer


 

سامانه ارسال اس ام اس

از سامانه پیام کوتاه شما می توانید به مشتریان یا یک منطقه خاص پیامک های گروهی، انبوه، زماندار، مناسبتی، با نام و ... ارسال نمایید. سامانه پیامک، پیام رسان متنی کسب و کار شماست.

 

ارسال پیام صوتی

سامانه ی پیام صوتی نرم افزاری است که از طریق آن می توانید پیام های صوتی ضبط شده خود را به مشتریان تان ارسال نمایید. این سامانه یک ابزار اطلاع رسانی پیام رسان صوتی است که می تواند در کسری از دقیقه با هزاران مشتری شما تماس برقرار نموده و شما را از استخدام نیروهای انسانی بی نیاز نماید.

 

لطفا برای بهره مندی از امکانات سامانه و دریافت راهنمایی های بیشتر به وسیله لینک زیر یا ارسال عدد 2000 به 10001391 در سامانه جامع پارس گرین ثبت نام نمایید.

ثبت-نام

کد BSC : 66375117127342024715858801-16572;