ارسال اس ام اس با کدپستی

4.5 از 5 (6 نظر)

ارسال اس ام اس بر اساس کدپستی

ارسال پیام کوتاه بر اساس کدپستی به شماره موبایل های ایرانسل ، همراه اول ، رایتل تهران و شهرهای بزرگ از طریق سامانه پیام کوتاه پارس گرین امکان پذیر می باشد، برای این منظور از ابزار ارسال پیامک انبوه داخل پنل پیامکی استفاده نمایید.

بهترین هدف از ارسال اس ام اس های تبلیغاتی منطقه ای و Bulk رساندن یک پیغام به ساکنین یک محله یا خیابان مشخص است و به همین دلیل ارسال بر اساس کدپستی ساکنین یک منطقه همیشه ارسال کننده را راضی و نتیجه مطلوبی به کمیپ تبلیغاتی او می دهد.

این که شما بتوانید یک پیامک را مثلا برای تبلیغ یک رستوان در محله خودتان ارسال کنید به کاهش هزینه های شما کمک می کند در غیر اینصورت مجبور به ارسال پیامک به تمام اهالی شهر می شوید.

ارسال پیامک با کدپستی هم به نوعی ارسال منطقه ای محسوب می شود، با این تفاوت که شما با وارد کردن 4 یا 5 رقم سمت چپ کدپستی مورد نظرتان، به شماره تلفن های همراه فعال در آن منطقه دسترسی یافته و از بین آنها می توانید به تعداد مورد نظر پیامک ارسال نمایید.

بانک اطلاعاتی کد پستی توسط اپراتور از روی آدرس قبض های مشترکان جمع آوری می شود و کاربر می تواند پیامک را بر اساس این دقت بالا به صورت دقیق ارسال نماید , غالب ارسال های بالک توسط بانک اطلاعاتی کد پستی انجام می شود.

ارسال-پیامک-با-کدپستی

 


 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

جهت ثبت نام می توانید عدد 2000 را به سامانه10001391 پیامک کنید.

ثبت-نام-پنل-اس-ام-اس

کد BSC : 66375117127512024210049537-16764;