ارسال اس ام اس تبلیغاتی از پنل پیامکی

4.4 از 5 (5 نظر)

ارسال اس ام اس تبلیغاتی

ارسال اس ام اس تبلیغاتی ساده تر از آن است که فکرش را بکنید، شما می توانید پس از دریافت سامانه ارسال اس ام اس از شرکت پارس گرین، یک پنل اس ام اس جهت ارسال و دریافت پیام داشته باشید که با آن بتوانید به هزاران نفر در عرض چند دقیقه یا چند ساعت اس ام اس ارسال نمایید ، زمان ارسال را مشخص کنید ، گروه مخاطبینی که قرار است پیامک را دریافت کنند تعیین نمایید و پس از تایید اس ام اس خود را ارسال نمایید .

امروزه روش های متعدد بازاریابی جهت دسترسی هرچه بهتر و سریعتر به مشتریان وجود دارد، پنل اس ام اسی نیز یکی از بهترین سیستم های آنلاین و بروز در زمینه تبلیغات می باشد. با توجه به نرخ 90 درصدی مطالعه پیامک ها توسط مخاطبان می توان به بازاریابی اس ام اس توسعه کسب و کار و ارتباط با مشتریان و مخاطبان امید دوچندان نسبت به سایر روش های بازاریابی داشت. 

با این سرویس می توانید ارسال انبوه اس ام اس ، ارسال اس ام اس تبلیغاتی داشته باشید و یا حتی می توانید با تامین شارژ پیامکی مورد نیاز خود به کل ایران sms ارسال نمایید ، کاربردهای پنل اس ام اس بسیار زیاد بوده و تست ارسال پیامک رایگان می باشد و می توانید با هزینه کم ، تبلیغات مورد نظر خودتان را به مخاطبان هدف ارسال نمایید و یا به آنها از طریق اس ام اس اطلاع رسانی نمایید .

با استفاده از سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی می توانید محصولات و خدمات خود را معرفی و تبلیغ کنید.

 

ثبت-نام-پنل-نمایندگی

 

Send-SMS-Advertising

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 663751171225920241162207069-16228;