ارسال اس ام اس منطقه ای

4.4 از 5 (5 نظر)

ارسال اس ام اس منطقه ای

پنل اس ام اس ، نرم افزاریست توانمند جهت ارسال پیامک به منطقه پستی مورد نظر بدون نیاز به هیچ گونه سخت افزار و تجهیزات جانبی می باشد و تنها با استفاده از این سامانه و اتصال به شبکه اینترنت ، از تعداد شماره های فعال ساکن در شهر یا منطقه ی مورد نظر بر اساس کد پستی دسترسی خواهید داشت. مزیت استفاده از این ویژگی پنل پیامک شرکت پارس گرین این است که با داشتن آدرس ویا قسمتی از آن ، کد پستی مورد نظر خود را یافته و به شماره هایی که با کد پستی مد نظر شما ثبت شده اند ، اس ام اس بفرستید و یا می توانید به منطقه یا مناطق اطراف خود به تفکیک شهر یا استان ، پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

سامانه ارسال پیام کوتاه این امکان را به شما می دهد تا به شهر یا استان مورد نظر خود به تفکیک شماره های دائمی یا اعتباری ارسال اس ام اس انجام دهید . درخواست ارسال اس ام اس به شهر یا استان به صورت آنلاین در پرتال مخابرات ثبت و آماده ارسال می گردد. 

جهت ارسال اس ام اس منطقه ای ، در پنل پیامک پارس گرین میتوان از دو گزینه مجزا که شماره های همراه اول و ایرانسل را به صورت تفکیک شده در اختیار کاربران قرار می دهد استفاده نماید:

 - ارسال پیامک انبوه همراه اول

 - ارسال پیامک انبوه ایرانسل

bulk-sms-پنل-پیامک-پارس-گرین

 


 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت ثبت نام و استفاده از سامانه پیامکی می توانید عدد 2000 را به سامانه10001391 ارسال کنید.

ثبت-نام-پنل-اس-ام-اس

کد BSC : 66375117127192024-285923098-16780;