ارسال پیامک از طریق وب

4.25 از 5 (4 نظر)

نحوه ارسال پیامک از طریق web

می توانید از طریق وب پیامک ارسال نمایید، برخی از روشهای پر کاربرد در متن پایین به اختصار توضیح داده شده که توضیح کامل آن در لینک هر بخش موجود می باشد.

api-logo

ارسال از طریق وب سرویس :

با این روش شما می توانید از طریق نرم افزار خودتان ، با اتصال به سامانه پیام کوتاه ارسال پیامک داشته باشید ، برای اینکار باید متدهای ارسال را دریافت کنید و سپس با اتصال به وب سرویس ما ارسال خود را انجام دهید.

ارسال از طریق URL :

با این روش ، شما با فراخوانی یک آدرس اینترنتی ، می توانید ارسال پیامک داشته باشید ، این کار بسیار ساده می باشد و فقط کافی است که فیلدهای داخل URL را تکمیل کنید و از این طریق ارسال پیام کوتاه داشته باشید  ، لینک آدرس URL را نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

انتقال پیامک های دریافتی به URL :

با استفاده از این ابزار می توانید پیامک های دریافتی خود را به URL یا همان آدرس اینترنتی مورد نظر خود به طور اتوماتیک منتقل نمایید ، برای اینکار متغیر های URL را در سمت سایت خودتان تعریف می کنید و از این سمت در گزینه انتقال پیامک به URL دریافتی را به سایتتان منتقل می نمایید.

ارسال پیامک با سامانه پیام کوتاه :

اگر که می خواهید از امکانات و ماژول های سامانه پیامکی استفاده کنید و یا قبل از اتصال سامانه به نرم افزار خودتان ، باید یک سامانه پیام کوتاه کاربری فعال نمایید ، ابتدا در سایت ثبت نام کنید و از طریق فرمی که در اختیار شما قرار گرفته است ، پنل پیامکی خود را فعال نمایید..

 

 


 

جهت بهره مندی از امکانات سامانه پیامک به وسیله لینک زیر یا ارسال عدد 2000 به 10001391 در سامانه جامع پارس گرین ثبت نام نمایید.

ثبت-نام

کد BSC : 66375117127172024-1432847163-16536;