ارسال پیامک انبوه به مخاطبین گوشی

4 از 5 (3 نظر)

ارسال پیامک انبوه به مخاطبین گوشی

Send-bulk-SMS-with-mobile-or-tablet

 

یکی از کاربردهای سامانه پیامک ارسال پیامک گروهی است، ارسال پیامک گروهی در سامانه پیام کوتاه به چندین روش امکان پذیر است:

  •  - ارسال از طریق فایل اکسل
  •  - ارسال از طریق فایل متنی و word
  •  - ارسال از طریق دفترچه تلفن سامانه پیامک
  •  - ارسال پیامک به مخاطبین گوشی
  •  - ارسال به بانک شماره موبایل
  •  - ارسال پیامک از طریق اپلیکیش اندروید ارسال پیامک

 

ما در اپلکیشن اندروید ارسال پیامک را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید در هرساعتی از شبانه روز از طریق اپلیکیشن ارسال پیامک، اقدامات ارسال پیامک تبلیغاتی را انجام دهید.

راه دیگر دریافت خروجی از دفترچه تلفن موبایل بوده و بعد از ان می بایست این خروجی را در سامانه پیامک آپلود نمایید تا بتوانید به مخاطبین گوشی خود پیامک ارسال کنید. همانطور که می دانید فایل مخاطبین گوشی vcf می‌باشد.

برای ارسال پیامک به لیست مخاطبین گوشی می‌توانید از نرم افزار اندروید سامانه پیامک استفاده کنید یا فایل خروجی مخاطبین را (فایل vcf) را در سامانه پیامک آپلود نمایید تا بتوانید به این مخاطبین گوشی خود پیامک ارسال کنید.

همچنین شما می‌توانید از طریق نرم افزار Contact To Excel‏ مخاطبین گوشی موبایل خود را به اکسل تبدیل نموده و فایل اکسل خروجی را در پنل پیامک اپلود نمایید تا سیستم از طریق ماژول ارسال از طریق فایل اکسل به مخاطبین شما پیامک ارسال کند.

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127082024259341175-32192;