ارسال پیامک با موبایل یا تبلت

4.25 از 5 (4 نظر)

ارسال پیامک انبوه با موبایل و یا تبلت

اگر شما هم مانند بسیاری از کاربران ما برای استفاده از سامانه پیامک ترجیح می دهید به جای استفاده از لپ تاپ یا کامپیوتر از موبایل یا تبلیت استفاده نمایید سامانه پیامک پارس گرین خواسته شما را کاملا برآورده می کند.

در سامانه پیام کوتاه راه برای ارسال از طریق موبایل و یا تبلت شما وجود دارد که هر کدام معایب و مزایای خود را دارد که در ادامه به روش های استفاده از سامانه پیامک با موبایل خواهیم پرداخت.

Send-bulk-SMS-with-mobile-or-tablet

 

روش اول: ورود به خود سایت از طریق موبایل

در این روش شما زمانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید تنها کافیست از طریق مرورگر (ترجیحا گوگل کروم) وارد سایت parsgreen.com شده و از بخش ورود به سیستم وارد پنل کاربری خود شوید.

سامانه پیام کوتاه ریسپانسیو بوده و در تمامی تلفن های همراه و تبلت ها قابل استفاده می باشند. شما می توانید به آسانی پیامک مد نظرتان را به مخاطبینتان ارسال نمایید.

 

روش دوم: استفاده از اپلیکیشن اندروید سامانه پیامک انبوه

از آنجا که دسترسی به لپ تاپ برای ارسال پیامک از طریق اینترنت ممکن است همیشه مقدور نباشد، ما در اپلکیشن اندروید ارسال پیامک را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید در هر ساعتی از شبانه روز از طریق اپلیکیشن ارسال پیامک، اقدامات ارسال پیامک تبلیغاتی را انجام دهید.

شما بعد از خرید سامانه پیامک نرم افزار اندروید ارسال پیامک انبوه را دریافت می کنید که می توانید از طریق این اپکلیشن اندروید برای ارسال پیامک اقدام نمایید، برای دریافت نرم افزار اندروید کافی است بعد از خرید سامانه پیامک تیکت پشتیبانی ارسال نمایید تا نرم افزار اندروید برای شما ارسال شود با نصب نرم افزار اندروید هر زمان که بخواهید می توانید وارد سامانه پیامک شوید و نسبت به ارسال پیامک اقدام نمایید.

 

روش سوم: ارسال پیامک انبوه از طریق سامانه پیامک بدون نیاز به اینترنت

این روش آفلاین بوده و برای ارسال پیامک انبوه نیازی به اینترنت نیست! برای این کار یک مرتبه مخاطبین خود را در ماژول تعریف می کنید حال هر زمان که اراده نمایید بدون نیاز به اینترنت می توانید از طریق ارسال اس ام اس به خط اختصاصی سامانه پیامکی پیامک با  متن دلخواه به گیرندگان خود که از قبل در تنظیمات ماژول قرار داده اید ارسال می گردد.

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127082024-1139970794-32188;