ارسال پیامک با رضایت مشتری

4.25 از 5 (4 نظر)

ارسال پیامک با رضایت مشتری

در ایران نیز تبلیغات پیامکی موضوعی‌ ست که کاملاً جا افتاده و کمتر کسب و کار بزرگی پیدا می‌شود که از تبلیغات پیامکی استفاده نکند. با این حال اوضاع بازاریابی پیامکی در ایران مانند سال های گذشته نیست و چند وقتی است که دیگر بازار داغ خود را از دست داده است. شاید بپرسید چرا؟ خب، پاسخ به این سوال دلایل متفاوتی دارد. برای مثال نبود قوانین واضح و شفاف باعث شده است که کسب‌و‌کارهای بسیاری در همان ابتدا از این ابزار ارتباطی سو استفاده کنند و کاربران تلفن همراه را زیر تبلیغات پیامکی خود بمباران کنند.

همین ارسال‌های بی‌ربط و بی اجازه باعث شد تا مخاطبان ایرانی نسبت به تبلیغات پیامکی واکنش منفی داشته باشند و به محض مشاهده یک پیامک‌ تبلیغاتی در اینباکس تلفن همراه خود به سرعت آن را حذف کنند. همچنین، بسیاری از کاربران به دلیل همین موضوع از اوپراتور تلفن همراه خود خواستند که شماره آن‌ها را در لیست سیاه پیامک‌های تبلیغاتی قرار دهد تا دیگر پیامک تبلیغاتی دریافت نکنند.

البته اشتباه نکنید، زمانی که می‌گوییم بازاریابی پیامکی مانند سابق داغ نیست منظور ما این است که اگر برای تبلیغات پیامکی خود استراتژی نداشته باشید، به این نتیجه‌گیری اشتباه می‌رسید. اما شما در پنل اس ام اس پارس گرین می تواند با ابزار پرکاربرد باشگاه پیامکی، مشتریان خود را عضو باشگاه کرده و برای برقراری ارتباط پایدار از آن استفاده نمایید.

 

ارسال-پیامک-با-رضایت-مشتری-

 


 

جهت بهره مندی از امکانات سامانه پیامک به وسیله لینک زیر یا ارسال عدد 2000 به 10001391 در سامانه جامع پارس گرین ثبت نام نمایید.

ثبت-نام

کد BSC : 66375117127312024-1130629324-16508;