ارسال پیامک برای حوزه های علمیه

4.25 از 5 (4 نظر)

کاربرد سامانه پیامک و ارسال اس ام اس برای حوزه علمیه

با استفاده از سامانه پیامک حوزه علمیه می توانید برای جذب دانشجو و طلبه و همچنین ارسال پیامک های اطلاع رسانی استفاه نمایید.

چرا حوزه علمیه باید از پنل اس ام اس استفاده کند؟

ارسال پیامک های تبلیغاتی و اطلاع به علاقمندان برای شرکت در حوزه علمیه

ارسال پیامک های اطلاع رسانی به طلاب

‌ارسال پیامک‌های تبریک تولد به طلاب

ارسال پیامک‌های تسلیت و برگزاری مراسمات سوگواری به طلاب

ارسال-پیامک-حوزه-علمیه

 

ارسال پیامک جهت ترویج فرهنگ اسلامی

در زمانی ممکن است استاد مربوطه شرایط حضور در کلاس نداشته و استاد دیگری جایگزین آن شود که اگر این موضوع قبل از تشکیل کلاس به طلاب ها اعلام شود حس امنیت و اهمیت وجودی شخص طلاب در کلاس ها بالا میرود که در نتیجه منجربه فرهنگ سازی اسلامی مطلوب به دست این طلبه ها رو به افزایش میرود، برای اینکه حس امنیت افراد محصل و اهمیت وجودی آنها را از ابتدا در کلاس های حوزه درون آنها شکل دهید میتوانید فقط با ارسال گروهی پیامک بصورت همزمان برای طلاب از پنل اس ام اس حس خوبی را قبل از تدریس در خصوص معارف عرفانی واسلامی ایجاد کنید.

ارسال پیامک تعطیلی حوزه

در روزهای خاص به غیر از تعطیلات رسمی این امکان وجود دارد که حوزه دایر نشود بطور مثال آلودگی و سرمای شدید هوا و یا هر مسئله ای که حوزه مربوطه شرایط بازگشایی و تدریس در آن روز را نداشته باشد در چنین مواقعی اطلاع رسانی به تمامی طلاب ها کمی سخت میشود اما پنل اس ام اس در چنین شرایطی نیز کاربرد ویژه ای دارد که با استفاده از آن میتوانید به راحتی این اطلاع رسانی را بدون مشکل با ارسال پیامک به طلاب ها اعلام کنید.

اگر شما از طلاب هستید و قصد کسب درامد اینترنتی دارید میتوانید با خرید سامانه پیامک نمایندگی از ارتباط اس ام اس؛ میتوانید به مراکز حوزه علمیه و همچنین طلاب پیشنهاد دهید که از پنل پیامک شما برای ارسال پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی حوزه علمیه پنل پیامک تهیه کنند در کنار درآمد شما برای ساماندهی مراکز حوزه علمیه و استفاده از یک نرم افزار یکپارچه برای ارسال پیامک بسیار مفید خواهد بود.

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 
کد BSC : 66375117127022024-797662134-32024;