ارسال پیامک به بانک موبایل اصناف

4.4 از 5 (5 نظر)

ارسال پیامک به بانک شماره های اصناف

بهترین راهکار و نوع تبلیغات ارسال پیامک به صاحبان مشاغل و اصناف است. همان طور که میدانید تبلیغات پیامکی ارزانترین و سریع ترین راه تبلیغ است ولی شماره موبایل های آنها را از کجا پیدا کنیم؟

ما برای شما یک بانک کامل و ترتیب بندی شده از شماره موبایل صاحبان اصناف را آماده کرده ایم، که این بانک اطلاعاتی روز به روز کامل تر میشود.

با این روش پیامک های تبلیغاتی شما تنها به گروه هدف ارسال شده و نیازی به پرداخت هزینه اضافی بابت گیرنده ها غیر مرتبط با شغل شما نیست و پیامک های شما دقیقا به شغل و شهر مورد نظر می رسد ! لازم به ذکر است مجموعه مشاغل ارائه شده در پارس گرین با بیش از 900 هزار شماره به تفکیک شغلی، شهری و جنسیت کامل ترین مجموعه مشاغل در کشور می باشد. علاوه بر این پارس گرین برای اولین بار در کشور، علاوه بر تفکیک شغل به شما امکان تفکیک شهر و حتی جنسیت را نیز می دهد. این سرویس نیز مانند بسیاری از سرویس های دیگر پارس گرین برای کاربران کاملا رایگان می باشد. اگر هنوز عضو خانواده بزرگ پارس گرین نشده اید با تکمیل یک دقیقه ای این فرم ثبت نام می توانید همین حالا عضو شوید این نوع ارسال هیچ هزینه اضافی در بر ندارد و تعرفه پیامک آن براساس تعرفه پیامک خریداری شده محاسبه می شود.

ثبت-نام-پنل-نمایندگی

 

sms-branded-ارسال-پیامک-با-نام-شرکت

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

کد BSC : 663751171273020241127621263-16244;