ارسال پیامک به بلاکی ها

4.25 از 5 (4 نظر)

ارسال پیامک به شماره های بلک لیست

شمار های بلک لیست، خطوطی هستند که صاحب خط با ارسال کد خاصی به اپراتور مربوطه، درخواست عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی را اعلام می کند و اپراتور خط شخص را در لیست سیاه مخابراتی قرار می دهد و در این صورت صاحب خط پیام های تبلیغاتی را دریافت نخواهد کرد.

در سامانه پیام کوتاه پارس گرین ابزار های مانند پیامک سفید جهت ارسال پیام به شماره های بلک لیست وجود دارد.

اما در پنل پیام صوتی پارس گرین تفاوتی در شمار های بلکلیست و غیر بلک وجود نداشته و در زمان ارسال پیام صوتی برای تمامی شماره ها پیام ارسال می گردد.

Send-voicemail-to-landline and-cell-phones

 


 

مقایسه پیام صوتی با پیامک متنی

 

 - نحوه ارسال پیام:

در هر دو سرویس ارسال پیام از طریق پنل های اینترنتی صورت می گیرد که البته به دلیل محتوای متنی پیامک، تولید محتوای آن نسبت به پیام صوتی آسان تر بوده. زیرا برای تولید پیام صوتی نیاز به یک صدای استاندارد و محیطی مناسب ضبط و یا سفارش ضبط به استودیو های ضبط صدا است.

البته به این موضوع رو هم باید اشاره کرد که با بروزرسانی هایی که انجام داده است، با اضافه کردن سرویس مورد نظر این مشکل را برای کاربران سامانه رفع کردیم.

 - دریافت کنندگان پیام:

مخاطبین دریافت کننده پیام های صوتی تمامی مشترکین تلفن ثابت و همراه هستند که البته هیچ نوع محدودیتی از نظر بلاک کردن شماره و تبلیغات وجود ندارد. در مقابل مخاطبین پیامک تنها دارندگان تلفن همراه هستند که البته باید گفت در این سرویس امکان بلاک کردن پیام های ارسالی و تبلیغاتی وجود دارد که باعث کاهش جامعه هدف می شود.

sms-Soundپیامک-صوتی

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیام صوتی عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 663751171273420241100646407-17676;