نحوه ارسال پیامک متناظر

4.25 از 5 (4 نظر)

ارسال اس ام اس متناظر

 

گاهی نیاز است تا به تعدادی از مشتریان پیامکی با متن متناسب با آن کاربر ارسال شود.

درواقع پیامک ارسالی به هر شخص با توجه به نوع رابطه‌ی کاری و زمینه‌ی خدمات متفاوت خواهد بود.

فرض کنید شما لیستی از شماره های مخاطبین خود را دارید که می خواهید در آن واحد برای آنها متن های مختلف ارسال نمایید، برای مثال به صورت زیر:

  •  - سرکار خانم احمدی نوبت مراجعه بعدی شما به مطب تاریخ ۱۰ دی ماه می باشد.
  •  - جناب آقای سعادت لطفا جهت دریافت جواب آزمایش خود روز پنجشنبه به مطب مراجعه نمایید.
  •  - و…

با این ماژول می توانید تمامی شماره ها و پیامک های خود را در یک فایل اکسل وارد کرده  به صورت یکجا در کوتاه ترین زمان با طی کردن چند مرحله ساده ارسال خود را انجام دهید.

send-sms-bulk-ارسال-پیامک-انبوه

کاربردهای ارسال متناظر

 - ارسال اطلاعیه در شرکت‌ها و سازمان‌ها

یکی از کاربردهای ارسال متناظر، ارسال اطلاعیه‌ها برای کارمندان شرکت‌ است. مثلاً برای ارسال فیش حقوق کارمندان میتوان از این ماژول استفاده کرد، با توجه به اینکه اطلاعات در فیش حقوق کارمندان با هم متفاوت می باشد به جای اینکه به صورت تکی اطلاعات ارسال شود میتوان با استفاده از ارسال متناظر متن مجزا برای هر فرد را در این بخش ثبت کرد تا به صورت انبوه پیام ها ارسال شود.

 - اطلاع‌رسانی به مشتریان

فرض کنید شما لیست شماره‌های مشتریان خود را دارید و برای حفظ و جلب نظر آن‌ها می‌خواهید به آنها جایزه بدهید. شما جایزه‌ها را که می‌تواند کد تخفیف هم باشد بر اساس خرید قبلی مشتری انتخاب کرده‌اید و جایزه‌ها با هم متفاوتند؛ پس نیاز دارید که SMS هایی با متن‌های متفاوت ارسال کنید. این‌جا هم ماژول ارسال متناظر با فایل اکسل به کمک شما می‌آید و با استفاده از آن می‌توانید پیام‌های کوتاه را به شکل انبوه اما متفاوت ارسال کنید.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از پنل پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127052024-1228174669-18392;