استفاده از کلمات کلیدی در متن اس ام اس

4.25 از 5 (4 نظر)

استفاده از کلمات کلیدی در پیامک

 

اصولا در هر نوع تبلیغات استفاده از کلمات کلیدی دارای اهمیت می باشد، کلمه کلیدی در تبلیغات در حقیقت نکته ی اصلی و مهمی است. کلمات کلیدی در پیامک نیز به همین ترتیب می باشد، اصلی ترین نکته با هدف یک پیامک تبلیغاتی با استفاده درست از کلمات کلیدی در پیامک منتقل خواهد شد.

استفاده از کلمات کلیدی در پیام کوتاه به ایجاد یک متن تبلیغاتی تاثیرگذار کمک خواهد کرد، که منظور از تاثیرگذار همان بازخورد مخاطب می باشد. اگر در متن پیامک تبلیغاتی از کلمات و عبارات درستی استفاده شده باشد می تواند در مخاطب ایجاد نیاز کرده و یا او را به سمت استفاده از محصول و یا خدمات شما سوق دهد.

منظور از کلمه کلیدی در پیامک اصطلاحی منحصر به فرد است که در یک کسب و کار استفاده می شود، این اصطلاح می تواند توصیف کننده خدمات و یا محصولات تجارت شما باشد و یا حتی میتواند یک شعار تبلیغاتی باشد.

استفاده درست از کلمه کلیدی در متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار، می تواند منجر به افزایش فروش، جذب مشتری و اعتماد آنها شود و در نهایت باعث افزایش درآمد گردد. معمولا در شعار تبیلغاتی از صفات و یا ویژگی های خاص جهت متمایز نشان دادن برند استفاده می شود. کلمات کلیدی در بازاریابی پیامکی و یا هر نوع تبلیغات دیگر نیز به همین صورت عمل می کند.

Use-keywords-in-SMS

تعدادی از عبارت های کلیدی که پیشنهاد می شود در بازاریابی پیامکی از آن استفاده کنید.

 - رایگان

احتمالا از پیش می دانید که استفاده از این کلمه چه اهمیت بالایی دارد، اما هنگامی که از این کلمه در پیامک های خود استفاده می کنید مانند این است که به مشتریان خود بگویید: "بپر!" و آنها در پاسخ خواهند گفت: "از کجا؟". همه افراد دوست دارند که محصولی رایگان از شما دریافت نمایند. هنگامی که بدانند پیشنهاد شما صادقانه است، مطمئن باشید که اقدام به خرید و استفاده از خدمات شما خواهند نمود. حتی اگر شما در ازای خرید محصولی به آنها یک محصول رایگان ارائه کنید، باز هم آنها ترغیب خواهند شد که با برند تجاری شما تعامل داشته باشند.

امشب بازی فینال جام ملت های اروپاست. آیا شما آن را تماشا می کنید؟ به پیتزا فروشی ما بیایید تا با هم به تماشای مسابقه بنشینیم و نوشیدنی های خود را مهمان ما باشید.

 

 - فراموش نکنید

همه ی افراد از پنل اس ام اس برای فروش محصولات خود استفاده نمی کنند. برخی از سازمان ها و شرکت ها از خدمات سامانه پیامک برای برقراری ارتباط با کارمندان خود بهره می برند. شما نیز می توانید با استفاده از سامانه پیامک زمان برگزاری جلسات یا تغییرات بوجود آمده در قوانین را به کارمندان خود یادآوری نمایید.

همایش تقدیر از کارمندان نمونه را فراموش نکنید!

زمان 14 اسفند ساعت 11 صبح سالن اجلاس عمومی

 

 - به ما سر بزنید!

اگر با مفهوم بازاریابی آشنا هستید قاعدتا می دانید که عبارت "اگر محصول خوبی ارائه نمایید، مشتریان خود به خود به سرغتان می آیند" دیگر در بازار رقابتی امروزی کاربردی ندارد. مشتریان خود را با استفاده از عبارت "به ما سر بزنید" ترغیب کنید که به شما مراجعه کنند و آنها را در تجارت خود درگیر کنید.

امشب به رستوران سیراجیس سر بزنید و نوشیدنی خود را مهمان ما باشید!

 

 - این پیامک را نشان دهید

برای کاربران خود کد تخفیف اختصاصی ارسال کنید و آنها را ترغیب کنید که به شما سر بزنند. آنها می توانند با نشان دادن پیامک اختصاصی خود از تخفیف شما بهره مند شوند. این کار سبب می شود تا آنها به شما و نام تجاریتان اعتماد خاصی انجام دهند.

با نشان دادن این پیامک به پیشخدمت رستوران از تخفیف 40% ویژه رستوران ما بهره مند شوید.

 

 - پیامک بفرستید تا برنده شوید

این نوع پیامک ها تعداد مشتریان شما را افزایش می دهند. این پیامک ها باید حاوی مطالب ارزشمندی باشند و پیشنهادی که به مشتریانتان می دهید باید آنها را وسوسه کند. به همین دلیل این نوع پیامک ها معمولا بازخورد بسیاری خواهند داشت.

به خط 88003373-021 یک پیامک بفرستید تا شام خود را به صورت رایگان مهمان ما باشید. برنده این قرعه کشی تا فردا بعد از ظهر اعلام خواهد شد.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 6637511712538202445821432-18520;