افزونه ارسال اس ام اس کد سفارشات در سایت

4 از 5 (4 نظر)

افزونه ارسال اس ام اس کد رهگیری سفارشات در ووکامرس

اگر شما صاحب فروشگاه اینترنتی هستند و تماس های مشتریان بابت دریافت کد رهگیری مروسولات پستی شما را کلافه کرده است در این مقاله می خواهیم افزونه woo track order را به شما معرفی کنیم، با افزونه ارسال پیامک کد رهگیری مرسولات پستی به صورت اتوماتیک می توانید پس از ارسال محصول برای خریدار شماره پیگیری پستی را برای سفارش ثبت می کنید و پیامک از طریق افزونه پیامک ووکامرس به شماره موبایل ثبت شده مشتری ارسال می شود. همچنین جالب است بدانید که کاربرد این افزونه فقط به ارسال پیامک کد رهگیری سفارشات در ووکامرس ختم نمی شود زیرا این کار را می توانید از داخل پنل اس ام اس یا از طریق افزونه پیامک ووکامرس نیز ارسال نمایید، کاربرد جالب این افزونه این است که مشتری می تواند وارد سایت شما شده و با وارد کردن شماره موبایل یا شماره سفارش وضعیت مرسوله را به صورت ایتنترنتی پیگیری کند.

افزونه-ارسال-پیامک-دعوت-از-مشتری-برای-ثبت-نظر-در-سایت

 

 

افزونه woo track order افزونه پیگیری سفارشات ووکامرس

استفاده از افزونه پیگیری سفارشات ووکامرس علاوه بر ایجاد یک احساس خوب در خریدار باعث می شود تا حجم تماس ها با شما برای دریافت کد پیگیری پستی و پیگیری محصولات خریداری شده توسط کاربران کاهش پیدا کند.

همچنین با استفاده از افزونه پیگیری سفارشات ووکامرس خریداران وب سایت شما می توانند با استفاده از شماره سفارش یا شماره موبایل ثبت شده در سفارش و یا ایمیل ثبت شده در سفارش، شماره پیگیری پستی محصول خریداری شده خود را دریافت کنند.

ارسال پیامک در افزونه woo track order با کمک افزونه پیامک ووکامرس فارسی می باشد و برای ارسال پیامک شماره پیگیری به مشتری می بایست حتما افزونه پیامکی ووکامرس را در سایت خود نصب نمایید.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127202024-1700285425-32140;