اهداف بازاریابی پیامکی شما در سال جدید چه خواهد بود

4.4 از 5 (5 نظر)

اهداف بازاریابی پیامکی در سال جدید

 

بازاریابی پیامکی ( SMS MARKETING ) یکی از کم‌هزینه‌ترین و پربازده‌ترین روش‌های بازاریابی است. شما در این روش از طریق سامانه پیامک به مخاطبان خود آن‌ها را در جریان جشنواره‌ها ، تخفیفات ، اخبار ، رویدادها و… قرار می‌دهید .

کسب و کار شما نیاز به فروش بیشتر دارد . برای این منظور باید :

- مشتریان فعلی را به برند خود وفادار نگه دارید . شاید برایتان جالب باشد بدانید آمارها نشان داده‌اند که ۴۰% از درآمد ثابت ماهیانۀ شما توسط مشتریان وفادارتان تامین می‌شود.

- همواره مشتریان جدیدی برای خود بدست آورید . بدون جذب مشتریان جدید، شما هیچوقت نمی‌توانید کسب و کار خود را گسترش دهید.

بازاریابی پیامکی یا اس‌ام‌اس مارکتینگ ، راهکاری است که می‌تواند در هر دو مورد به شما کمک کند. با پیروی از اصول درست ، پیامک می‌تواند به یکی از ساده‌ترین ، موثرترین و البته، کم‌هزینه‌ترین روش‌های بازاریابی شما تبدیل شود.

Buy-SMS-panel

 

اهداف بازاریابی پیامک شما در سال آینده چه خواهد بود؟

سعی کنید به %10 از پیشنهادهای پیامکی تان پاسخ داده شود

هدف اصلی راه اندازی کمپین بازاریابی پیامکی دادن پیشنهادهای ویژه به مشتریان و ارتقا سطح کسب و کار می باشد. ما امیدواریم که در سال جدید حداقل به 10% از پیامک های تخفیف شما پاسخ داده شود. در زیر سه روش تحقق این هدف را برای شما نام برده ایم.

آیا به مشتریان خود پیشنهاد اختصاصی می دهید؟

اگر پیشنهاد ها و تخفیف های شما اختصاصی نیستند، هیچ شانسی برای افزودن مخاطب به فهرست خبرنامه پیامکی تان نیستید. همچنین اگر پیشنهاد شما خیلی معمولی باشد و ارزش کافی را برای مشتریانتان نداشته باشد، به فهرست خبرنامه پیامکی شما ملحق می شوند. برای مثال، 10% تخفیف پیشنهاد ویژه ای نیست. مسلما مشتریانتان بدون عضویت در خبرنامه پیامکی تان می توانند این تخفیف را از شما بگیرند.

آیا شما اطلاعات ارزشمندی را در پیامک هایتان فراموش کرده اید، مانند تاریخ انقضا؟

گاهی اوقات کاربران ما با برنامه ریزی دقیق کمپین بسیار خوبی را راه اندازی می کنند اما در انتها فراموش می کنند که جزییات مهمی را به آن اضافه نمایند. مانند کد تخفیف، کد غیر فعالسازی یا تاریخ انقضا.

 

باید بتوانید به صورت پیشرفته کلمه کلیدی انتخاب نمایید.

آیا می دانستید چیزی به نام "کلمه کلیدی یدکی" وجود دارد؟ کلمه کلیدی یدکی لزوما کلمه ای اشتباه می باشد. برای مثال شما برای خبرنامه پیامکی خود یک کلمه ی کلیدی انتخاب می کنید، اگر کلمه ی انتخابی شما به صورت گسترده با غلط املایب برایتان تایپ و ارسال گردد، بدیت ترتیب بهتر است که این کلمه اشتباه را به عنوان کلمه کلیدی یدکی خود انتخاب نمایید. با استفاده از این روش، اگر کاربران شما کلمه ی کلیدیتان را به صورت اشتباه تایپ نمایند، باز هم به عضویت خبرنامه پیامکی شما در می آیند.

 

فهرست اعضای خبرنامه پیامکی تان باید هم اندازه یا بزرگتر از فهرست بازاریابی ایمیل شما باشد

شما می توانید با استفاده از سامانه پیامک تان ایمیل مشتریان خود را نیز به دست آورید. تنها کافیست که برای همه ی آنها یک پیامک ارسال کنید و از آنها بخواهید که در پاسخ ایمیل خود را برای شما ارسال نمایند. سعی کنید در سال جاری فهرست اعضای پیامک و ایمیلتان به صورت موازی و هماهنگ با یکدیگر کار کند. چه بهتر که بتوانید از چند طریق مختلف با کاربران خود در ارتباط باشید. هیچ دلیلی وجود ندارد که از این روش ها در کنار یکدیگر بهره نگیرید.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127282024-1938325769-18508;