اپلیکیشن ارسال پیامک اندرویدی

4.25 از 5 (4 نظر)

اپلیکیشن های رایگان ارسال پیامک در اندروید

 

به طور قطع امروزه بسیاری از افراد جهت ارسال پیام و برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان خود از اپلیکیشن های پیام رسان نظیر واتساپ استفاده می‌کنند. با این وجود برخی دیگر همچنان ارسال پیامک را ترجیح می‌دهند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. اپلیکیشن های متعددی جهت ارسال پیامک در اندروید ارائه شده‌اند که قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

اگر به دنبال یک اپلیکیشن کاربردی جهت ارسال پیامک در اندروید هستید، پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن پارس گرین را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید. اپلیکیشن مذکور قابلیت های متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. از این رو جزو یکی از بهترین اپلیکیشن های رایگان ارسال پیامک در اندروید به حساب می‌آید.

نرم افزار اندرویدی سامانه پیامک همانند اپلیکیشن های پیام رسان شامل قابلیت های نظیر ارسال اموجی های انیمیشنی، قابلیت ارسال پیامک انبوه و غیره می‌باشد. همچنین این اپلیکیشن برای آن دسته از افرادی که قصد شخصی سازی رابط کاربری را دارند، بسیار کاربردی است. چرا که شامل تم‌ها و عکس های پس زمینه متعددیست. رایگان بودن و عدم نمایش تبلیغات درون برنامه‌ای از مزایای این اپلیکیشن به شمار می‌رود.

جهت دانلود نرم افزار اندرویدی از مقاله دانلود اپلیکیشین اندرویدی استفاده نمایید.

Buy-SMS-panel

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیامکی عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127592024327610672-18372;