با اینترنت منزل خود درآمد زایی کنید

4.4 از 5 (5 نظر)

با اینترنت منزل خود کسب درآمد کنید

کسب درآمد از اینترنت در ایران طی چند سال گذشته تا به امروز رشد چشمگیری داشته است. به طوری که کسب درآمد اینترنتی دغدغه خیلی از افراد جامعه شده است. همه ما می دانیم کسب درآمد از اینترنت در خانه هم امکان پذیر است و یکی از بهترین و راحت ترین کارهایی است که هر کسی می تواند از آن درآمد زایی داشته باشد. حتی با کسب و کار اینترنتی می توان به فکر کسب درآمد میلیونی هم بود.

اخذ نمایندگی جهت فروش پنل اس ام اس یکی از راه های کسب درامد از اینترنت ببدوم صرف هزینه زیاد و نیاز به تخصوص بالا می باشد

همکاری در فروش پنل اس ام اس روشی نوین جهت شروع یک کار جدید می باشد. همکاری در فروش نیاز به سرمایه ی مالی ندارد و شما هیچ هزینه ای برای استفاده از این ابزار پرداخت نمی کنید. تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه پیامکی ثبت نام کرده و پس از ثبت نام درخواست نمایندگی دهید تا سامانه شما از حالت عادی به نمایندگی تبدیل شود تا بتوانید علاوه بر اضافه کردن کاربر آن را مدیریت کنید. و در ادامه در جهت جذب مشتری تنها کاری که می بایست انجام دهید بازاریابی می باشد.

نمایندگی-پنل-اس-ام-اس

می توانید از طریق شبکه های مجازی، چاپ تراکت با کمترین هزینه و پخش آن در فروشگاه ها و شرکت ها شماره اختصاصی خود را جهت اضافه شدن به پنل نمایندگی ارائه دهید ویا از داخل پنل خود اقدام به ثبت مشتری نمایید.

مشتریان شما می توانند با ارسال عدد 2000 به شماره اختصاصی شما به صورت خودکار ثبت نام کرد و نام کاربری و رمز برای وی ارسال می شود.

50 درصد از مبلغ سود خرید های کاربران بازاریابی شده ی شما به حساب شما واریز می گردد. شما می توانید به صورت واریز به حساب و افزایش شارژ از مبلغ بدست آمده از بازاریابیتان استفاده نمایید.

 پس از ثبت نام کاربر از بخش فروش شرکت پارس گرین با مشتری تماس گرفته شده و راهنمایی لازم جهت خرید پنل نیز ارائه می گردد.

 


لطفا برای بهره مندی از امکانات سامانه و دریافت راهنمایی های بیشتر به وسیله لینک زیر یا ارسال عدد 2000 به 10001391 در سامانه جامع پارس گرین ثبت نام نمایید.

ثبت-نام

کد BSC : 663751171275120241208500882-16600;