با پیامک بازاریابی کنید

4 از 5 (3 نظر)

پیامک فقط برای تبلیغاتی نیست  با پیامک بازاریابی کنید

 

در کنار روش‌های مختلف بازاریابی که برای جذب مشتری و افزایش فروش وجود دارد، بازاریابی پیامکی در ایران بیشتر از سایر روش‌های بازاریابی مورد استفاده و استقبال قرار می‌گیرد زیرا با پرداخت هزینه بسیار کم بازخورد قابل توجهی دریافت می‌کنید. کافی است هزینه اجاره یک ماه بیلبورد در تهران یا هزینه یک آگهی تلویزیونی را با هزینه‌ای که صرف بازاریابی پیامکی می‌کنید، مقایسه کنیدتا متوجه اهمیت بازاریابی پیامکی و نرخ بازگشت سرمایه شوید.

نحوه برقراری ارتباط با مشتریان

برای اینکه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، راه‌های بسیاری وجود دارد. مهم این است که بدانید کدام راه در چه شرایطی برای کسب و کار شما موثرتر است. در ادامه چهار نوع بازاریابی را برای شما توضیح می‌دهم که می‌توانند بیشترین تاثیر را روی فروش شما داشته باشند:

SMS-for-mobile-vendors

 بازاریابی دهان به دهان

این روش قدیمی‌ترین روش بازاریابی است. به این شکل که افراد درباره برند‌ها و کسب‌ و کارهایی که به آنها علاقه دارند با یکدیگر حرف می‌زنند. مشتریان شما می‌توانند دیگران را متقاعد کنند که از شما خرید کنند و همینطور می‌توانند دیگران را از شما متنفر کنند! شما به عنوان صاحب یک کسب و کار در دنیای مدرن، باید سعی کنید کاری انجام بدهید که مشتریان درباره شما حرف بزنند.

بازاریابی  دیجیتال

بازاریابی آنلاین شامل تمام راه‌هایی میشود که سنتی نیست. تمام استفاده‌ی شما از ابزارهای دیجیتال مانند موبایل، تبلت و کامپیوتر و... در حوزه‌ی بازاریابی دیجیتال قرار می‌گیرد. دیگر لازم نیست بلندگو به دستتان بگیرید و در خیابان فریاد بزنید. موبایل شما صدای شما را بگوش همه می‌رساند.

 بازاریابی ایمیلی

از زمانی که اینترنت وارد حوزه کسب و کارها شد، ایمیل نیز به عضو جدانشدنی بازاریابی تبدیل شد. بازاریابی ایمیلی یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای ارتباط با مشتریان است. در بازاریابی ایمیلی شما می‌توانید به صورت انبوه به مشتریان خوود ایمیل بزنید و ایمیل‌های خود را به بانک‌های ایمیل از پیش جمع‌آوری شده بفرستید یا آنکه شروع به جمع‌آوری اعضا برای اشتراک ایمیلی خود کنید.

بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین روش‌های بازاریابی است. هدف از بازاریابی پیامکی این است که شما با ارسال پیامک با مشتریان خود در ارتباط باشید و آنها را به خرید بیشتر تشویق کنید.

 - بازاریابی پیامکی چه مزیت‌هایی دارد؟

بسیاری از صاحبان کسب و کارها تصور می‌کنند که ارسال پیامک انبوه، اعصاب خورد کن است و مخاطبین آنها به این گونه پیام‌ها توجه نشان نمی‌دهند. در صورتی که ابدا اینطور نیست. ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس، یکی از موثرترین روش‌ها برای آگاه کردن مخاطبان و ارتباط برقرار کردن با مشتریان است. اما فقط به این شرط که نحوه استفاده صحیح از آن را بلد باشیم.

 - دسترسی به پیامک آسان است

بازاریابی پیامکی یک برتری مهم نسبت به سایر روش‌های بازاریابی دارد؛ امروزه دیگر همه به موبایل دسترسی دارند. برای موثر بودن تبلیغات دیجیتال، مخاطب شما نیاز دارد تا حتما به اینترنت دسترسی داشته باشد تا تبلیغات شما را ببیند، اما تبلیغات پیامکی به راحتی پیام خود را به دست مخاطب می‌رساند. الان دیگر چه کسی موبایل خود را چک نمی‌کند؟!

 - دسترسی به بانک شماره

برای استفاده از پنل پیامکی، شما به یک بانک شماره دسترسی پیدا می‌کنید که می‌توانید از میان آنها مخاطبین مورد نیاز خود را انتخاب کنید. می‌توانید آنها را بر اساس سن، مکان جغرافیایی و... دسته بندی کنید. با دسته بندی مشتریان، می‌توانید پیامک‌های هدفمندتری بفرستید.

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

برای استفاده از سامانه پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127192024-1963867608-18640;